فرمانده انتظامی سياهكل خبر داد:

شناسایی خریدار اراضی ملی در سیاهکل

سرهنگ حمید محمدی نسب از کشف یک فقره زمین‌خواری در این شهرستان خبر داد و افزود: ماموران پلیس در گشت تلفیقی با کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان، در روستای توشی مشاهده کردند که افرادی مبادرت به ساخت و ساز در محدوده‌ منابع طبیعی کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی سیاهکل از کشف یک فقره زمین‌خواری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی نسب با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس در گشت تلفیقی با کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان، در روستای توشی مشاهده کردند که افرادی مبادرت به ساخت و ساز در محدوده‌ منابع طبیعی کرده‌اند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی ۳۷ ساله در روستای توشی اقدام به ویلاسازی در محدوده غیرمجاز متعلق به منابع طبیعی کرده است.

وی با اشاره به اینکه متهم به صورت غیرقانونی و خودسرانه اقدام به خرید اراضی ملی بدون استعلام از اداره‌های مرتبط و احداث فضای مسکونی در مساحت ۳ هزار و ۴۲ متر مربع کرده است، خاطرنشان کرد: این ساخت و ساز موجب خسارت ۱۱ میلیون و ۹۶۰ هزار ریالی به منابع طبیعی شده است.

سرهنگ محمدی نسب با تاکید بر معرفی متهم به مراجع قضایی جهت سیر مراجل قانونی، اظهار داشت؛ متهم در بررسی فنی پلیس بیان داشته که این ساخت و ساز را با مشارکت فردی دیگر انجام داده است.

Share