فرماندار رودسر خبر داد:

وضعیت بارش برف در رودسر مطلوب است | نیروهای ستادی و اجرایی در آماده باش کامل هستند

علی وارسته بهدانی از آماده باش کامل نیروهای اجرایی و ستادی کمیته مدیریت بحران شهرستان خبر داد و گفت: بارش برف از صبح امروز به صورت خفیف و ملایم در ارتفاعات اشکورات رحیم آباد و جواهردشت چابکسر آغاز شده و اکنون وضعیت مطلوب و طبیعی را سپری می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی وارسته بهدانی در حاشیه نشست مدیریت بحران شهرستان رودسر از آماده باش کامل نیروهای اجرایی و ستادی کمیته مدیریت بحران شهرستان خبر داد و گفت: بارش برف از صبح امروز به صورت خفیف و ملایم در ارتفاعات اشکورات رحیم آباد و جواهردشت چابکسر آغاز شده و اکنون وضعیت مطلوب و طبیعی را سپری می کند.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه راهداری رودسر با تقسیم بندی ۵ محور اجرایی در سطح شهرستان رودسر نسبت به مدیریت بارش برف در حال فعالیت هستند، افزود: راهدارخانه لات محله با مرکزیت اشکورعلیا، راهدارخانه زیاز با مرکزیت اشکور سفلی، راهدارخانه شوییل از مناطق شفیع آباد تا کیاسه، کارگاه زیاز به شوک و اداره راه و شهرسازی با مرکزیت شهر رودسر و با دارا بودن تجهیزات و ماشین آلات کامل و مورد نیاز در حال خدماترسانی هستند.

وی میزان بارش برف را در مناطق مختلف کوهستانی لشکان بطول ۶۰ سانتی متر، شوییل ۳۵ سانتی متر، لات محله ۳۰ سانتی متر، زیاز به شوک ۱۰ تا ۲۰ سانتی متر و جواهردشت چابکسر ۵۰ سانتی متر اعلام نمود و گفت: این میزان بارش برف بصورت خفیف ادامه دار خواهد بود و تاکنون به جلگه و مناطق پایین دست نرسیده است.

علی وارسته بهدانی گفت شهرداری ها نیز در ۵ شهر شهرستان محورهای شهری را به ۵ مسیر تقسیم نمودند تا به محض بارش برف تیم های اجرایی به سطح شهر بجهت خدمترسانی حضور یابند.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان رودسر افزود: شهرداری ها نیز با تجهیزات لازم در آماده باش هستند و با برنامه ریزی های صورت گرفته در صورت نیاز به بخش خصوصی نیز آماده به کار خواهند شد.

فرماندار رودسر با اعلام این خبر، افزود: امسال حرکت خوبی از سوی گروههای مردم نهاد با عنوان نمایندگان ستاد بحران ngo های شهرستان رودسر صورت گرفته است که این حرکت نشان از پویایی و مشارکت مردم در هنگام بحران و مواقع ضروری است.

Share