مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان:

خبرگزاری دفاع متعلق به هیج جناح، باند و گروه سیاسی نیست

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان گفت: خبرگزاری دفاع متعلق به هیج جناح، باند و گروه سیاسی نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، رسول جلایی در مراسم آغاز به کار رسمی خبرگزاری دفاع مقدس در استان گیلان در رشت اظهار داشت: انقلاب اسلامی گفتمان ائمه اطهار و انبیاء است و امام راحل به‌عنوان یکی از ذخایر خلقت برای تحقق الگویی از حکومت اسلامی قیام کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان، جمهوری اسلامی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: حوادث و رخدادهایی که نزدیک به ۴۰ سال در کشور رخ داده در بطن خود دستاوردهای استخراج نشده بسیار زیادی دارد.

جلایی به گفتمان دفاع مقدس اشاره کرد و ابراز داشت: نزدیک به یک دهه از فضای کشور معطوف به دفاع مقدس و حوادث و اتفاقات متعدد آن است بنابراین برای نشر این گفتمان ارزشمند باید تلاش بیشتری کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان اعلام کرد: موتور محرکه بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی در کشور فرهنگ دفاع مقدس است و با یک نگاه منصفانه و جامع می‌بینیم برترین آثار ادبی برآمده از این فرهنگ غنی است.

جلایی با بیان اینکه خبرگزاری دفاع مقدس، تنها وام‌دار فرهنگ دفاع مقدس است افزود: این خبرگزاری متعلق به هیج جناح، باند و گروه سیاسی نیست و تنها با هدف نشر و ترویج گنجینه‌های دفاع مقدس و یادگاران آن فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به شعار ارزشی خبرگزاری دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شعار ما این است که ما در خدمت همه هستیم اما در خط کسی نیستیم جز خط ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و این خود نشان‌دهنده رسالت خطیر این رسانه است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان عنوان کرد: خبرگزاری دفاع مقدس در حقیقت فرصتی برای حرف‌هایی است که باید توسط آحاد مردم جامعه شنیده شود و محفلی فرهنگی برای پیشکسوتان عرصه جهاد، ایثار و شهادت محسوب می‌شود.

Share