دست نشان پس از پیروزی مقابل سپیدرود

بازیکنان سپیدرود توان دویدن نداشتند | باید سایر بازیکنان از نوری یاد بگیرند

سرمربی ملوان گفت: بازیکنان سپیدرود تیم ما را دست کم گرفته بودند و یکی از عوامل پیروزی ما دست کم گرفتن ملوان توسط بازیکنان سپیدرود بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نادر دست نشان سرمربی ملوان بندر انزلی در کنفرانس خبری پس از بازی با بیان اینکه در یک روز شلوغ و پر دردسر یک بازی خوب دیدیم، گفت: هواداران هر دو تیم خودشان را تشویق کردند که این موضوع سبب شد بازی خوبی را شاهد باشیم، در دقایق ابتدایی بازی سپیدرود توپ و میدان را در دست داشت.

وی با اشاره به اینکه این برد چیزی از ارزش های تیم خوب سپیدرود کم نمی کند، اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم برد را به هواداران انزلی تقدیم کردیم.

دست نشان با بیان اینکه بنده با افتخار در رشت زندگی کردم، گفت: امروز نیز مردم رشت بنده را شرمنده کردند و من از آنها ممنونم.

وی در خصوص اینکه ملوان بالاتر از سطح لیگ دست اول بازی می کند، گفت: توانایی های بازیکنان ما بالاست و باید رمز و رموز بازی در لیگ اول را یاد بگیرند.

دست نشان در خصوص عدم حضورش به عنوان سرمربی در رشت گفت: یکسری نگذاشتند در رشت کار کنم و حتی پول دو سال کار کردن من را به من نداند.

وی ادامه داد: بنده بخاطر پگاه سه بار پیشنهاد تراکتورسازی را رد کردم و گفت با پگاه صحبت کردم و به تراکتور نمی‌آیم.

سرمربی ملوان بندر انزلی افزود: پس از این موضوع به سفر رفتم وقتی برگشتم اجازه نداند در رشت کار کنم.

وی گفت: انتظار داشتند ۲۰ درصد قرارداد را به یک فرد خاص بدهم که این کار را نکردم و مجبور به رفتن شدم.

دست نشان اظهار امیدواری کرد که تیم های داماش گیلان و ملوان بندر انزلی به لیگ برتر برسد.

دست نشان با بیان اینکه برخی می گویند که در تیم تغییرات زیادی ایجاد می کنم، گفت: این کار هنر من است و این تغییرات سبب موفقیت من است و باید به پیروزی های مداوم برسیم.

وی ادامه داد: بغیر از چند بازیکن سپیدرود سایر بازیکنان آنها توان دویدن نداشتند.

دست نشان با بیان اینکه بخاطر حضور پژمان نوری به مردم گیلان تبریک می‌گویم زیرا این بازیکن متعلق به گیلان است، گفت: باید سایر بازیکنان از نوری یاد بگیرند.

وی در خصوص حضور سینا دست نشان فرزندش در ملوان گفت: سینا تحت فشار است و باید به شرایط عادی بازگردد، سینا در خانه پسر من است وگرنه تیم بنده برای من مهم است و هر بازیکنی که بدرد تیم ما بخورد در تیم ما بازی میکند.

سرمربی ملوان درخصوص تیم سپیدرود نیز گفت: این بازی نشان نمی دهد که سپیدرود تیم ضعیفی است زیرا این بازی شرایطش فرق می کند.

دست نشان ادامه داد: سپیدرود به علت اینکه لیگ برتری بود تحت فشار قرار گرفت و آمده بود تیم مارا ببرد همچنین بازیکنان سپیدرود تیم ما را دست کم گرفته بودند و یکی از عوامل پیروزی ما دست کم گرفتن ملوان توسط بازیکنان سپیدرود بود.

وی افزود: بازیکنان ملوان ۱۲۰ بازی فراتر از لیگ انجام داد و امیدواریم که این بازی به سپیدرود کمک کند تا در لیگ موفق باشد

دست نشان با تشکر از هواداران به خاطر جو خوب ورزشگاه گفت: بازیکنان ملوان یک بازی فراتر از لیگ انجام دادند و امیدواریم که این بازی به سپیدرود کمک کند تا در لیگ موفق باشد.

گفتنی است ملوان انزلی با نتیجه سه بر یک سپیدرود رشت را در ورزشگاه عضدی شکست داد و به مرحله بعد جام حذفی صعود کرد.

Share