گزارش دیدار سپیدرود و ملوان در جام حذفی

سپیدرود در عضدی رشت غرق شد | برتری قاطعانه ملوان

از مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور ملوان انزلی در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش با نتیجه ۳ بر یک سپیدرود رشت را شکست داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور دو تیم سپیدرود رشت و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

سیدمحمد حسینی، سیدهادی موسوی، سید احمد آهی، میثم فردوسی، توحید غلامی، عماد میرجوان، پویا نزهتی، حسین کعبی، حسین ابراهیمی، مهرداد جماعتی و محمدرضا الماسخاله در این بازی برای سپیدرود به میدان رفتند.

در طرف مقابل ملوان بندر انزلی با ترکیب حجت صدقی، وحید حیدریه، صایب محبی، مهدی کربلایی، پژمان نوری، بابک مرادی، محمداله پور رحمت، سینا دست نشان، مهیار زحمتکش، حسین شنانی و امین جهان کهن در این بازی حضور یافت.

*نادر دست نشان به شدت توسط تماشاگران سپیدرود رشت با شعار نادر امپراطور تشویق شد. دست نشان نیز به همراه نظر محمدی به سمت تماشاگران رفت و به احساسات آنها پاسخ داد.

* شهاب کرمی بازیکن تازه وارد سپیدرود که بخاطر مردم رشت شماره ۴۶ را برای خود انتخاب کرده است توسط تماشاگران با شعار (شهاب بچه رشتی) به شدت تشویق شد.

* سپیدرود بازی را پرقدرت شروع کرد چند حمله نصفه و نیمه به روی دروازه ملوان انجام داد تا اینکه در دقیقه ۶ بازی شوت سرکش حسین ابراهیمی با فاصله اندک از کنار دروازه ملوان عبور کرد.

* سیروس شفقی فرماندار و وارسته معاون سیاسی فرمانداری شهرستان رشت در جایگاه ویژه نظاره گر این دیدار هستند.

*داور سعی می کند با تعداد سوت های بالا بازی را کنترل نماید.

*در دقیقه ۲۱ امید جهان کهن، بازیکن ملوان بدلیل خطا بر روی حسین ابراهیمی کارت زرد دریافت کرد.

* در دقیقه ۳۱ بازی پژمان نوری کاپیتان باتجربه ملوان از روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی هرچه تمام تر دروازه سپیدرود را باز کرد.

* پژمان نوری در دقیقه ۳۷ بازی به علت خطا بر روی حسین کعبی کارت زرد گرفت.

*در دقیقه ۴۱ بازی هادی موسوی با خطا بر روی بابک مرادی کارت زرد گرفت.

*پس از گل ملوان، بازی متعادل ادامه یافت و دو تیم حمله جدی بر روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند و بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود ملوان در نیمه اول به پایان رسید.

* در دقیقه ۵۴ بازی شهریار مقانلو جایگزین جایگزین محمداله پور رحمت شد و همچنین ایمان باصفا به جای حسین شنانی به میدان رفت.

*در دقیقه ۵۶ بازی میعاد یزدانی برای سپیدرود جایگزین محمدرضا الماسخاله شد.

*سپیدرود که در ورزشگاه خانگی خود عقب افتاده است چندین حمله نصفه و نیمه را بر روی دروازه ملوان انجام داد ولی کاری از پیش نبرد.

* در دقیقه ۶۰ بازی سانتر پژمان نوری از نقطه کرنر میرفت که با ضربه سر مهاجم ملوان وارد دروازه بشود اما سوپر واکنش سیدمحمد حسینی، دروازبان سپیدرود مانع باز شدن دروازه سپیدرود برای دومین بار شد.

*این بار سپیدرود روی ضربه کرنر صاحب موقعیت خطرناک شد که ضربه موسوی مدافع جلوکشیده سپیدرود در دقیقه ۶۴ بازی از کنار دروازه عبور کرد.

*در دقیقه ۶۵ بازی حجت صدقی، دروازه بان ملوان به علت اتلاف وقت کار زرد گرفت.

* در ثانیه های پایانی دقیقه ۶۵ مرادی بازیکن ملوان بار دیگر از فضای باز موجود بین خط دفاعی سپیدرود استفاده کرد اما نتوانست بار دیگر دروازه این تیم را باز کند.

* در دقیقه ۶۶ غلامرضا رضایی جایگزین میثم فردوسی برای سپیدرود شد.

*در دقیقه ۷۵ مرادی در یک ضد حمله مقابل دروازه سپیدرود قرار گرفت اما نتوانست کاری صورت دهد.

*در دقیقه ۷۷ بازی میلاد قربان زاده برای سپیدرود جایگزین عماد میرجوان شد و پس حضورش در زمین شوت زیبایی به سمت دروازه ملوان زد که این توپ با فاصله اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. به نظر می رسد عدم دقت سپیدرود در ضربات آخر و تعداد کم ضربات در چهارچوب سپیدرود مشکل اصلی این تیم است.

* ملوان که در ضدحملات بسیار خطرناک نشان داده است در دقیقه ۷۹ نیز توسط سینا دست نشان موقعیت بسیار مناسبی برای گلزنی داشت.

*در دقیقه ۸۵ بازی داور در یک صحنه مشکوک بر روی بازیکن سپیدرود خطا اعلام کرد و نقطه پنالتی را نشان داد. پس از این اتفاق که اعتراض کادرفنی ملوان را در پی داشت بازیکن ملوان محمداله پور رحمت که روی نیمکت نشسته بود به داور اعتراض کرد و داور وی را با کارت زرد جریمه کرد.

*ضربه پنالتی در دقیقه ۸۷ بازی توسط حسین ابراهیمی تبدیل به گل شد تا ورزشگاه عضدی با تشویق تماشاگران رشتی منفجر شود.

*میعاد یزدانی، بازیکن سپیدرود در دقیقه ۸۷ از داور بازی کارت زرد گرفت.

* در دقایق اضافه نیمه دوم ملوان صاحب یک موقعیت خوب شد که ضربه صایب محبی با اختلاف اندک به بیرون رفت.

* با پایان وقت های تلف شده داور سوت پایان بازی را زد تا دیدار به وقت های تلف شده برای اعلام پیروز میدان برسد.

* همیراد که به عنوان کارشناس داوری با استودیو شبکه باران تماس تلفنی برقرار کرده گفت: «در کادر تلویزیونی چیزی به عنوان خطا ندیدم»

هرندی کارشناس فوتبال: مرادی بهترین بازیکن زمین بود و اگر بازیکنان ملوان دقت می کردند حداقل دو گل میزدند.

* در دقیقه ۹۶ بر روی اشتباه جسین کعبی و به مراتب آن خطای آشکار احمد آهی داور یک ضربه چنالتی به نفع ملوان اعلام کرد.

*بابک مرادی که ستاره بی چون و چرای این دیدار بود از روی ضربه پنالتی دروازه سپیدرود رشت را باز کرد.

*بازیکنان سپیدرود با دریافت گل به بازی احساسی روی آوردند و با شوت های از راه دور و بی هدف قصد باز کردن دروازه حریف را دارند.

*دو دقیقه وقت اضافه در نیمه اول وقت های اضافه بازی در نظر گرفته شد.

*در دقایق آخر نیمه اول وقت های اضافه داور یک خطا پشت محوطه جریمه به سود ملوان گرفت که این موقعیت از دست رفت.

*در دقیقه ۲ وقت های اضافه دوم محمدرضا نقدی پور جایگزین سینا دست نشان شد.

*  بهم ریختگی شدید تیم سپیدرود و فرصت طلبی بازیکنان ملوان سبب شد که در دقیقه ۱۰ وقت های اضافی دوم تعویض طلایی نادر دست نشان، محمدرضا نقدی پور گل سوم را وارد دروازه سپیدرود کند.

*تعدادی از هواداران به صورت جسته و گریخته شعار (علی نظر حیا کن سپیدرودو حیا کن را رها کن) سر میدهند که این شعار دوام ندارد و سریعا خاموش میشود.

Share