فرماندار شفت در مراسم تجلیل از خبرنگاران

نگاه ما در انتخابات باید ملی باشد | شفت با انباشتگی مشکلات روبرو است

محسنی با اشاره به حضور ۷ ماهه خود در شفت گفت: اگر قرار باشد توسعه ای حاصل شود باید کار کردد و از حاشیه ها نیز بدور باشیم. زیرا پرداختن به حواشی مسیر توسعه را متوقف می کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان شفت در مراسم تجلیل از خبرنگاران با بیان اینکه در کنار همه خدمات نظام و دولت بزرگترین دستاورد ایجاد امنیت پایدار در کشور بوده است، تصریح کرد: با توجه به اتفاقات منطقه که شبیه جنگ جهانی سوم است، امنیت پایدار با تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و تلاش های ریاست جمهوری و نیروهای امنیتی حاصل شده است که سبب توسعه کشور می شود.

محمدرضا محسنی اظهار کرد: در سال ٩۵ با تدابیر بسیار خوبی دولت برجام در راستای فرموده های رهبر انقلاب و نرمش قهرمانانه اجرایی و سبب شد که دنیا بفهمد آمریکا بدعهد است.

وی با اشاره به افزایش صادرات نفت پس از برجام و سایر دستاوردهای حاصله اظهار کرد: در این دولت توانستیم بعد از ٣٨ سال هواپیمای نو خریداری کنیم.

فرماندار شفت با بیان اینکه دولت خواسته های ملت را اجرایی می کند، افزود: بزرگترین عملکرد دولت در یک کلام ثبات اقتصادی و ایجاد امنیت پایدار بوده است بطوریکه با تدابیر خوب صورت گرفته تورم ۴٠ درصدی به تک رقمی رسید. دلار طی یک سال از ٩٠٠ تومان به ٣٠٠٠ تومان رسیده بود اما دولت یازدهم توانست ثبات اقتصادی را حاکم کند.

شفت با انباشتگی مشکلات روبرو است

محسنی با اشاره به حضور ۷ ماهه خود در شفت گفت: اگر قرار باشد توسعه ای حاصل شود باید کار کردد و از حاشیه ها نیز بدور باشیم. زیرا پرداختن به حواشی مسیر توسعه را متوقف می کند.

وی با تاکید بر اینکه با همدلی و همکاری توسعه شهری صورت خواهد گرفت، افزود: شهرستان شفت با انباشتگی مشکلات روبرو است و موضوع زیرساختی به مرور زمان برطرف می شود و شرط برطرف شدن هم اهتمام و همدلی مسئولین است که الحمدالله این همدلی بین مسئولین شهرستان شفت وجود دارد و با جدیت کار می کنند.

محسنی با بیان اینکه طرح مطالعات فاضلاب شهرستان با پیگیری‌های بنده و نماینده محترم به سرانجام رسید، گفت: پروژه بسیار خوبی است که زیر ساخت شهرستان را توسعه می دهد. همچنین امسال حدود ٢٣ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است که از میانگین استانی ۶٠ درصد پیش است.

فرماندار شفت از تقویت برق شهری شفت و احمد سرگوراب خبرداد و گفت: در آینده در پیک مصرف قطعی برق نخواهیم داشت.

وی به بارش برف اخیر نیز اشاره کرد و گفت: در برف اول در ۴٠ روستا قطعی برق وجود داشت اما در برف دوم با کارهایی که انجام شد قطعی برق نداشتیم.

محسنی افزود: برخی اقدامات که از وظایف شورای شهر و شهرداری است بنده ورود کرده ام و این اقدامات در حال انجام دادیم.

خریداری آمبولانس نو و اختصاص ٢٠٠ میلیون تومان اعتبار برای بیمارستان شفت

این مسئول با بیان اینکه شهرستان شفت هیچگاه آمبولانس صفر نداشت و بازمانده شهرستان های دیگر وارد شفت میشد، اظهار کرد: مدرنترین آمبولانس با ارزش ٣٠٠ میلیون تومان را خریداری کردیم و ٢٠٠ میلیون تومان اعتبار با پیگیری های نماینده محترم برای بیمارستان امام رضا شهرستان شفت دریافت کردیم.

محسنی با بیان اینکه همیشه پول و اعتبار سبب پیشبرد کارها نمی‌شود، افزود: هوش مدیریتی سبب انجام خدمات می شود که در طول هفت ماه توانستیم این خدمات را انجام دهیم.

وی افزود: در مبحث گاز رسانی در سطح شهرستان انقلابی رخ داده و روستاهای شهرستان شفت از نعمت گاز بهره مند شدند.

فرماندار شفت به بزرگترین باغ ژنتیکی نوغان در راسته کنار که کامل ترین پیله ابریشم ایران در آنجاست، اشاره کرد و افزود: تلاشمان این است که اقتصاد مقاومتی را پیاده سازی کنیم و در حوزه گردشگری نیز برنامه های بسیار خوبی داریم.

نگاه ما در انتخابات باید ملی باشد

محسنی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: در انتخابات نگاه ما باید ملی باشد زیرا یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب حضور حداکثری مردم است.

وی با بیان اینکه هرچقدر انتخابات با شکوه تر انجام شود امنیت کشور نیز افزایش پیدا می کند، افزود: نگاه ما به انتخابات نباید یک نگاه سلیقه‌ای و جناحی باشد. باید منافع ملی را در نظر بگیریم اگر نگاه ما جناحى باشد خیانت به ملت است.

فرماندار شفت یادآور شد: التزام به رعایت قانون باید در دستور کار ما قرار بگیرد و موضوع دیگری که دشمن در حال انجام است تفرقه بین قومیت ها است.

محسنی بر لزوم اطلاع رسانی دقیق از نتایج انتخابات شورا تاکید کرد و متذکر شد: در انتخابات شورا رسانه های محلی نباید نتایج را قبل از اعلام رسمی فرمانداری منتشر کنند.

فرماندار شفت بر لزوم فعالیت همراهی اصحاب رسانه برای مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و افزود: در فضای مجازی نیز نباید سبب تشویش اذهان عمومی فراهم شود.

Share