نماینده مردم رشت در مجلس؛

ایران درصورت تهدید جدی ازسوی ترامپ اقدام به ساخت موشک و سلاح بدون هیچ محدودیتی می‌کند

جعفرزاده ایمن آبادی اظهار کرد: اگر ترامپ بخواهد تحریم هایی را علیه ایران به این بهانه ایجاد کند حتی اگر کنگره وی را همراهی نکند، موضع ایران تقابلی خواهد بود و اگر کنگره او را همراهی کند جمهوری اسلامی کارت های جدیدی را رونمایی کرده و روی میز بازی می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در واکنش به گزارش اخیر ترامپ در کنگره مبنی بر اعمال تحریم‌های جدید علیه نهادهایی که از برنامه موشک‌های بالستیک ایران حمایت می‌کردند، گفت: تصمیمات اخیر ترامپ علیه ایران غیرقابل پیش بینی نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: ترامپ بر مسند کاخ سفید نشسته و تصمیماتی علیه ایران می گیرد که باید راهکاری پیدا شود تا این پیام به دست او برسد که اگر علیه منافع ملی جمهوری اسلامی اقدامی کند عواقب آن گریبانگیر خود آنها خواهد بود.

وی افزود: استفاده از موشک برای تقویت حوزه دفاعی کشورمان و البته منطقه، حق مسلم ماست و ترامپ نمی تواند از این حق مسلم ممانعت به عمل آورد.

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: اگر ترامپ بخواهد تحریم هایی را علیه ایران به این بهانه ایجاد کند حتی اگر کنگره وی را همراهی نکند، موضع ایران تقابلی خواهد بود و اگر کنگره او را همراهی کند جمهوری اسلامی کارت های جدیدی را رونمایی کرده و روی میز بازی می کنیم.

وی اضافه کرد: آمریکایی ها به علت حرمت استفاده از سلاح اتمی که برای کشورمان تعیین شده، این امر را متصور است که جمهوری اسلامی ایران حق هیچ گونه دفاعی از خود را ندارد در حالی که جمهوری اسلامی هر کاری برای دفاع از تمامیت ارضی و تأمین امنیت خود می کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اگر زمانی ترامپ برای ایران ایجاد تهدید کرده و اسرائیل را بیش از این تقویت کند، جمهوری اسلامی بدون هیچ سقف و محدودیتی اقدام به ساخت موشک و سلاح برای دفاع از کشور خود خواهد کرد تا در نهایت حمله به ایران به خوابی برای دشمن تبدیل شود.

Share