مدیرعامل آبفای گیلان خبرداد

پروژه اصلاح خط انتقال آب منجیل به بهره برداری رسید

همزمان با ایام مبارک دهه فجر پروژه اصلاح خط انتقال آب منجیل با حضور استاندار گیلان ، امام جمعه شهر منجیل و جمعی از مسئولین شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همزمان با ایام مبارک دهه فجر پروژه اصلاح خط انتقال آب منجیل به بهره برداری رسید.

در آئین افتتاحیه این پروژه سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان اظهار داشت: این شرکت افتخار دارد از سال ۱۳۷۱ بصورت تخصصی در بخش تأمین و توزیع آب خدمت رسانی نماید و ۶۱۰ هزار مشترک تحت پوشش خدمات این شرکت قرار گیرند.

وی با اشاره به خدمات رسانی به ۲۶ هزار مشترک شهرستان رودبار تصریح کرد: به لطف سرمایه گذاریهایی که در دولت تدبیر و امید صورت گرفته ۸۶/۹۹ درصد جمعیت استان از آب شرب بهداشتی برخوردار بوده که با توجه به میانگین کشوری، آمار بسیار خوبی می باشد.

مدیرعامل آبفای گیلان هدف از افتتاح پروژه اصلاح خط انتقال آب منجیل را تأمین آب پایدار شهروندان اعلام کرد و افزود: این پروژه با هزینه کرد ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اجرا شد که بدلیل طول عمر و فرسودگی شبکه و وجود نشتی های متعدد، با بهره برداری از آن از هدررفت ۳۰ لیتر در ثانیه آب جلوگیری شد.

مهندس حسینی در ادامه افزود: همزمان با بهره برداری از این پروژه ، اصلاح و توسعه شبکه توزیع و همچنین ۳۰۰ فقره اصلاح انشعاب نیز در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که مجموع اعتبارات پروژه های افتتاح شده این شهرستان ۲۶ میلیارد ریال می باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم در سالهای آتی با سرمایه گذاریهای مناسبی که در حوزه اصلاح شبکه توزیع آب خواهد شد، مشکلات شهروندان در این حوزه مرتفع گردد.

Share