مدیر خدمات شهری شهرداری منطقه یک رشت؛

شهرداری منطقه یک رشت تا اعلام پایان برف در آماده باش است

مدیر خدمات شهری شهرداری منطقه یک با توجه به اعلام بارش برف سنگین از سوی سازمان هواشناسی گفت: همه اعضای ستاد بحران منطقه یک شهرداری از ساعت ۱۹ دیشب تا ساعت ۷ صبح آماده خدمت رسانی بودند واین خدمات رسانی به صورت شیفت تا اعلام پایان بحران برف پیش رو همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نیما انساندوست با اشاره به آگاهی از بارش برف از غروب چهارشنبه اظهار کرد: تیم بحران در شهرداری منطقه یک برای پاکسازی مسیر ها ی این منطقه  درآماده باش کامل قرار داشتند.

وی گفت: همه اعضای تیم از ساعت ۱۹ دیشب تا ساعت ۷ صبح آماده خدمت رسانی بودند واین خدمات رسانی به صورت شیفت تا اعلام پایان بحران برف پیش رو همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیر خدمات شهری شهرداری منطقه یک افزود: براساس برنامه ریزی های به عمل آمده ۱۴ مسیر برای پاکسازی معابر برای این منطقه تعیین شد ۷که  مسیر ، اصلی و ۷ مسیر نیز شریانی هستند.

انسان دوست با بیان اینکه برای هر مسیر ماشین آلات  سبک و سنگین به همراه نماینده در نظرگرفته شده است خاطر نشان کرد: این افراد کاملا توجیه شده اند که بازگشایی مسیرهایی همچون بیمارستان ها، ادارات، نانوایی ها، پمپ های گاز و بنزین واقع شده در محدوده منطقه را در اولویت قرار دهند.

وی با اشاره به بارش برف ۲ تا ۳سانتی متری برف از غروب چهار شنبه و همچنین تابش آفتاب در صبح پنج شنبه افزود: تاکنون مشکل خاصی به شهرداری منطقه یک مخابره نشده است.

Share