اعضای شورای شهر رشت با قدردانی از شهرداری مطرح کردند:

جای نگرانی برای شهروندان وجود ندارد|پیش بینی شورا برای خرید تجهیزات در سال جاری

نائب رئیس شورای اسلامی رشت گفت: حضور شهرداری بسیار فعال است و جای نگرانی وجود ندارد و همه مسئولان آماده به کار برای خدمت رسانی هستند و سامانه ۱۳۷ شهرداری آماده پاسخگویی به مشکلات احتمالی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسماعیل حاجی پور رییس شورای شهرستان رشت در گفت و گو با واحد خبر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت از تجهیز راه اندازی و استقرار ۱۱۸ دستگاه ماشین الات شهرداری در مناطق ۵گانه شهرداری خبر داد و گفت: قبل از شروع بارش برف این ماشین الات در مکانهای مربوط به مناطق ۵گانه مستقر شدند و بلافاصله پس از شروع بارش برف فعالیت خود را آغاز کردند.

وی با تاکید بر بیداری اعضای ستاد بحران شهرداری از شب گذشته تاکنون گفت: قبل از شروع بارش برف فقط رانندگان ماشین الات سنگین کمی استراحت کردند تا امروز با هوشیاری کامل مشغول به کار شوند.

رئیس شورای شهرستان رشت با تاکید بر حفظ آرامش از سوی شهروندان شریف رشت اذعان داشت: شهروندان رشت مطمئن باشند که فرزندان آنان در ستاد بحران استانداری و شهرداری در آماده باش کامل و تمام تجهیزات سعی در رفع بحران دارند.

وی افزود: از آن جایی که برف شادی اجتماعی را به دنبال دارد، همه مردم شهر رشت اطمینان داشته باشند که کارکنان خدوم شهرداری در بازگشایی معابر و مسیرهای اصلی برای استفاده از این نعمت الهی از سوی مردم در تلاش و کوشش هستند.

پیش بینی شورا برای خرید تجهیزات در سال جاری

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت از پیش بینی شورا برای خرید تجهیزات در سال جاری خبر داد.

سید امیرحسین علوی با اشاره به پیش بینی شورا برای خرید تجهیزات شهرداری در بودجه سالجاری گفت: پرسنل خدوم شهرداری رشت همچون سنوات گذشته برای مقابله با بحران در آماده باش کامل بودند.

وی افزود: امسال با بارش برف با برنامه ریزی در استقرار تجهیزات در سطح شهر همکاران مان در شهرداری شرایط را به گونه ای فراهم کردند تا شهروندان بدون هیچ دغدغه ای به زندگی خود ادامه داده و از بارش برف و نزول رحمت الهی لذت کافی و وافی را ببرند.

جای نگرانی برای شهروندان وجود ندارد مسئولان آماده خدمت رسانی به مردم هستند

مظفر نیکومنش نودهی با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: با اعلام هواشناسی مبنی بر بارش برف از صبح جمعه تا شنبه ، مجموعه مدیریت شهری کلان شهر رشت در  مناطق پنجگانه و ۱۵ نواحی برنامه ریزی های لازم را در ستاد حوادث غیر مترقبه انجام دادند.

وی با اشاره به آمادگی کامل شهرداری رشت گفت: بسیار عالی و چشمگیر نیروهای شهرداری حضور پیدا کردند و خدمات رسانی نیز به خوبی و به موقع در تمامی مناطق  انجام گرفت.

نائب رئیس شورای اسلامی رشت گفت: امروز هیچ گونه انسداد معبری نداشتیم و مکان های مورد نیاز مواد غذایی و نانوایی ها باز بودند و مشکلی برای مردم وجود نداشت.

نیکومنش با اشاره به بازدید میدانی استاندار و اعضای شورای اسلامی رشت  از خیابانهای شهر گفت: جلساتی در مدیریت بحران استانداری گذاشته شد و تصمیماتی اخذ شد.

وی با تشکر از زحمات ستاد بحران و آتش نشانان رشت تصریح کرد: همه نیروهای ستاد بحران آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند و حضور شهرداری بسیار فعال است و جای نگرانی وجود ندارد و همه مسئولان آماده به کار برای خدمت رسانی هستند و سامانه ۱۳۷ شهرداری آماده پاسخگویی به مشکلات احتمالی است.

از مردم به دلیل مشارکت های آنها در محلات در امر امداد رسانی تشکر می کنم

فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی رشت با اشاره به بارش برف که از صبح امروز در گیلان و رشت آغاز شد اظهار داشت: اقدامات خوبی در ستاد بحران شهرداری رشت و استانداری گیلان انجام گرفت که آرامش خوبی را به شهروندان ما تقدیم کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات خوب و اساسی در راستای تجهیز ماشین آلات و نیروی انسانی کارآمد انجام گرفت گفت: با آمادگی مناطق پنجگانه و ۱۵ نواحی در شهر رشت کارها به درستی و سرعت پیش رفت.

شیرزاد با تاکید بر اینکه مردم عزیز شهر رشت نگرانی نداشته باشند افزود: من از همین تریبون استفاده می کنم و از مردم به دلیل مشارکت های آنها در محلات در امر امداد رسانی تشکر می کنم.

وی افزایش مشارکت مردم در امور شهری را سبب افزایش همدلی بین مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: من از صبح در خیابان های اصلی شهر حضور پیدا کردم و خوشبختانه تردد به خوبی انجام می شود.

سخنگوی شورای شهر رشت در ادامه با اشاره به دربی دو تیم می رشت و شهرداری رشت گفت: امروز بانوان ما حضور خوبی را در این دربی داشتند.

شیرزاد با اشاره به بازدید استاندار گیلان از ستاد مرکزی اتش نشانی رشت و ستاد مرکزی مدیریت بحران شهر افزود: استان برای بارش برف آمادگی کامل دارد و تمهیداتی که شهردار رشت با مجموعه مدیران و سایر کارکنان و پاکبانان و فضای سبز انجام داد قابل تقدیر است.

وی با اشاره به سرعت عمل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت در انعکاس اخبار افزود: پرتال شهرداری رشت در انعکاس اخبار به خوبی کار می کند و امیدوارم بتوانیم خاطره خوبی را برای شهروندان از این بارش برف رقم بزنیم.

Share