امام جمعه آستارا

مردم از بدرفتاری و تقاضاهای نامعقول کارمندان اداره‌های آستارا ناراضی و گلایه‌مند هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حافظ‌نیا با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و ما اجازه فریاد زدن بر سر ولی نعمت خود را نداریم، خاطرنشان کرد: رؤسا و کارمندان دولت اگر به هر نحوی موجب رنجش خاطر ارباب رجوع شوند خائن به نظام محسوب می‌شوند زیرا موجب بدبینی مردم نسبت به نظام می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌ نیا امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهر با اشاره به در پیش بودن روز شهدای دانشجو، اظهار کرد: دانشجویان پیرو خط امام باید انقلابی باشند و انقلابی بمانند.

امام جمعه آستارا انقلابی بودن دانشگاه‌ها را مهم دانست و تصریح کرد: این روحیه انقلابی‌گری که نشأت گرفته از آرمان‌های امام راحل است باید توسط رؤسا، کارکنان و اساتید دانشگاه به تمام دانشجویان تعمیم داده شود.

وی دانشگاه‌ها را جزئی از بدنه نظام و انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: زیبنده برخی از دانشگاه‌ها نیست که در کشوری اسلامی‌ و ایرانی افرادی به نام استاد کرسی‌های تدریس را به دست گیرند که هیچ اعتقادی به نظام و ولایت فقیه ندارند.

حافظ‌نیا به سالروز ابلاغ پیام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به رهبر شوروی سابق در سال ۶۷ اشاره کرد و افزود: در مضمون نامه امام راحل به مسائل اعتقادی اشاره شده و اینکه کمونیست نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای جامعه و مردم باشد.

وی با بیان اینکه سه سال پس از نامه بنیانگذار کبیر انقلاب، شوروی و کمونیست از هم متلاشی شد، اضافه کرد: مقام معظم رهبری نیز نابودی رژیم غاصب صهیونیسم را در ۲۵ سال آینده پیش‌بینی کرده‌اند و این مهم در سایه اتحاد مسلمانان جهان اسلام تحقق می‌یابد.

امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیسم در دنیا منزوی شده است، خاطرنشان کرد: دولت آمریکا که از حامیان صهیونیسم شناخته می‌شود به قطعنامه توقف شهرک‌سازی در صهیونیسم رأی ممتنع داد و این رأی آمریکا به قطعنامه مذکور نشان از به انزوا رفتن صهیونیسم است.

وی درباره مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در این شهرستان اظهار کرد: ۹ دی سال ۸۸ یک روز بسیار حساس بوده و حساسیت آن به خاطر حضور به موقع مردم در دفاع از انقلاب و ولایت فقیه بود.

حافظ‌نیا با بیان اینکه فتنه در سال ۸۸ ولایت فقیه را نشانه و هدف قرار داده بود، گفت: مردم با حضور به موقع و بصیرت بالای خود چشم سران فتنه را کور کردند و حضور حماسی مردم در ۹ دی سال ۸۸ تیر خلاصی بر پیکر بی‌رمق و ضعیف سران فتنه بود.

وی به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: کمتر از سه ماه از سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باقی مانده و دولت باید در این مدت عملکرد و کارنامه خود چهار ساله را برای مردم تبیین کند و دولت در بحث اقتصاد مقاومتی اقدام‌هایی انجام داده اما کافی نیست زیرا مردم اقدام و عمل را در کنار هم می‌خواهند.

امام جمعه آستارا با تصریح بر اینکه در اقدام‌های دولت درباره اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل رضایت عموم جامعه حاصل نشده است، متذکر شد: قیمت ارز که قرار بود تک نرخی شود در یک شب افزایش پیدا کرد و این باید برای مردم شفاف‌سازی شود.

وی خطاب به رؤسا و کارکنان دستگاه‌های اجرایی آستارا گفت: مردم از برخی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به دلیل بدرفتاری و تقاضاهای نامعقول ناراضی و گلایه‌مند هستند و اعتقاد دارند که در دستگاه‌های اجرایی شهرستان تکریم ارباب رجوع نادیده گرفته می‌شود.

حافظ‌نیا با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و ما اجازه فریاد زدن بر سر ولی نعمت خود را نداریم، خاطرنشان کرد: رؤسا و کارمندان دولت اگر به هر نحوی موجب رنجش خاطر ارباب رجوع شوند خائن به نظام محسوب می‌شوند زیرا  موجب بدبینی مردم نسبت به نظام می‌شوند.

Share