فرماندار شهرستان لاهیجان مطرح کرد:

لاهیجان تنها شهرستان گیلان است که تاکنون نتوانسته قیر رایگان دریافت کند/ پیشبرد کارهابراساس تصمیمات گروهی انجام می شود/مردم لاهیجان شایسته بهترین ها هستند/ هدفمان خدمت به مردم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: مسئولین ادارات با تمام وجود و با تمام امکانات و تجربه های خود در حال خدمت به مردم هستند چرا که اعتقاد ما این است که مردم لاهیجان شایسته و لایق بهترین ها هستند و بر آن تاکید نیز می کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید محمد احمدی در ابتدای چهارمین جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، با اشاره به پیاده روی اربعین حسینی، تصریح کرد: این مراسم یک همایش و نمایش اقتدار در خاک کشوری است که با وجود مخاطراتی امنیتی حضور داعش در این کشور، به بهترین وجع ممکن این پیاده روی برگزار شد.%d8%b3%db%8c%d8%af-%d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af-%d8%a7%d8%ad%d9%85%d8%af%db%8c

وی با بیان اینکه کشور عراق با همکاری جمهوری اسلامی ایران با ضریب امنیتی بسیار بالا میزبان بیش از ۲۰ میلیون زائر بود، افزود: رژیم آل سعود می بایست از این اقتدار و امنیت درس بگیرد چرا که نمی تواند به درستی امنیت زائرین خانه خدا را تامین کند.

احمدی در ادامه بیان کرد: پیشبرد کارهای عمرانی براساس تصمیمات گروهی و تیمی انجام می شود که همه باید در برنامه ریزی ها نقش داشته باشند.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه عده ای تصور می کنند که امور برنامه ریزی و … را شخص فرماندار تصمیم گیری می کند، گفت: این تصور درست نیست چرا که در شهرستان تمام تصمیماتی که اتخاذ می شود توسط مجموعه ای از مسئولین گرفته شده و ما نیز وظیفه نظارتی و هماهنگی را بر عهده داریم.

احمدی ادامه داد: مسئولین ادارات با تمام وجود و با تمام امکانات و تجربه های خود در حال خدمت به مردم هستند چرا که اعتقاد ما این است که مردم لاهیجان شایسته و لایق بهترین ها هستند و بر آن تاکید نیز می کنم.

وی خاطرنشان کرد: مدیران شهرستان لاهیجان به دلیل پشت کار، توانایی ها، کیفیت کار و خدمت صادقانه در استان و حتی کشور مطرح هستند و با وحدت و همیاری موجود قطعا برای توسعه و رشد لاهیجان تلاش خواهند کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان با بیان اینکه «همه ما هدفمان خدمت به مردم است چرا که این پست و مسئولیت ماندگار نیست، مهم خدمت و اقداماتی است که ماندگار می شود»، ادامه داد: اگر هدف ما خدمت به مردم است که قطعا اینطور می باشد باید دست به دست هم دهیم و با توکل به خدا و با نقشه و آرمان هایی که مقام معظم رهبری برای ما تدوین کردند باید برای حل مشکلات مردم قدم برداریم و تا زمانی که این مسئولیت را پذیرفته ایم و به عهده داریم  نباید برای خدمت به مردم عزیزمان لحظه ای را از دست دهیم.

وی تصریح کرد: در مجموع ۲۱۳ طرح با اعتبار مصوب ۱۸۴ میلیارد و ۲۹۱ میلیون ریال در این شهرستان از محل اعتبارات تملک و دارایی های سرمایه ای ، ۲ درصد درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی و اعتبارات ماده ۱۸۰ در حال اجرا هستند.

احمدی اظهار داشت: این شهرستان در حوزه زیر ساخت ها مشکل دارد و بسیاری از زیرساخت های آن فرسوده است که نیاز به بازسازی دارند که با همدلی و وحدت و وفاق همه مدیران می توان نسبت به تقویت و تکمیل آنها اقدام کرد.

وی یادآورشد: بخشی از آسفالت راههای روستایی این شهرستان به بنیاد مسکن واگذار شده است که برای آسفالت این راهها ۶۵ روستا تقاضای آسفالت دارند که برای آسفالت جاده های آنها به ۲۵ هزار تن قیر نیاز است.

وی ادامه داد: لاهیجان تنها شهرستان در گیلان است که تاکنون نتوانست از محل کمک های ملی قیر رایگان دریافت کند.

سعیدآقایی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان و دبیر این جلسه نیز اظهار داشت: در بودجه شهرستان لاهیجان نواقصی وجود دارد که این جلسه برای رفع این نواقص تشکیل شده است که برای رفع این نواقص باید برخی عناوین طرح ها اصلاح شوند .
وی گفت: اعتبارات تملک و دارایی های سرمایه استان از سهم بودجه عمومی کشور تاکنون ۵۰ درصد تحقق یافته است که امیدواریم تا پایان سال ۶۰ درصد آن تخصیص یابد.

چهارمین جلسه کمیته برنامه ریزی لاهیجان در سال جاری عصر روز چهارشنبه با حضور مدیران و مسئولان شهرستان برگزار شد.

Share