رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شفت

اولین پل آبنمای دو طبقه ایران به زودی در شفت به بهره برداری می رسد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید حسین محمدی گفت: بعد از پل آبنمای سفید مزگی,پل جیرد دومین پل آبنمای در شهرستان شفت است که به زودی به بهره برداری می رسد.

  اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید حسین محمدی گفت: بعد از پل آبنمای سفید مزگی,پل جیرد دومین پل آبنمای در شهرستان شفت است که به زودی به بهره برداری می رسد.
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت , رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شفت با اشاره به اینکه پل جیرده اولین پل دو طبقه ایران است گفت: در کنار پل آبنمای جیرده یک پل ماشین رو نیز وجود دارد.

photo_2015-11-20_12-49-11محمدی برآورد اولیه برای احداث پل جیرده را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام نمود و اظهار کرد: پلی که اکنون در امتداد پل قدیمیاحداث می شود به طول ۹۵ متر است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شفت تاکید کرد؛ پل آبنمای به گونه ای طراحی شده که مردم می توانند در آن تردد کنند ولی در زمان بارندگی و سیلاب مثل پل سفید مزگی برای ساعتی ممکن است بخاطر عبور آب از روی پل تردد غیر ممکن شود.

محمدی پل جیرده شفت را در طبقه اول ۷ متری و در طبقه دوم ماشین رو و با عرض۵ / ۳ سه و نیم متر خواند و گفت: مجری طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان است.
وی همچنین از ابلاغیه ستاد بحران استانداری گیلان در مشارکت ساخت این پل و اعتبارات ابلاغی استانداری خبر داد و گفت: انشاء الله این پل ظرف ۱۰ روز آینده به افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.
محمدی وظیفه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را خدمت به مردم دانست و افزود: در سال جدید ۱۲ پروژه زیر سازی آسفالت به طول ۱۵ کیلومتر را در برنامه داریم.

وی از دیواره گذاری حائل در امامزاده ابراهیم و اجرای شبکه اطفای حریق و راه دسترسی به گلزار شهدا و دیگر تسهیلات در این شهرک خبر داد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شفت از وام ۱۵ میلیونی با سود ۴ درصد بازپرداخت و مشارکت ۱۵ ساله برای ساخت مسکن به متقاضیان خبر داد.

وی شهرستان شفت را شهر بحران های طبیعی خواند و گفت: دهیاران و بخشداران برای دریافت تسهیلات در ساخت و ساز با مردم همکاری و نامه نگاری کنند.

photo_2015-11-20_12-49-20 photo_2015-11-20_12-49-37

Share