دیارمیرزا گزارش می دهد

چه کسی در پشت پرده تصمیم گیری های شورای شهر رشت قرار دارد ؟!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آنچه که سبب اختلاف و شکاف بین اعضای شورای شهر رشت شده است به امروز بر نمی‌گردد. بررسی های دیارمیرزا حاکی از این است که تصمیم گیری های برخی اعضای شورای شهر رشت به تبعیت از افرادی گرفته می شود که در پشت صحنه برای برخی اعضا تعیین تکلیف می کنند و آنها صرفا مطیع دستورات و بله قربان گوی آنها هستند و از خود اختیاری ندارند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حالی که همه چیز برای برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای شهر رشت به ریاست فرماندار شهرستان رشت در سال چهارم آماده بود فرانک پیشگر نقش اول نمایش امروز را ایفا کرد و به یکباره بازی را بهم زد.عمارت۳

جلسه انتخاب هیات رئیسه شورا در حالی امروز لغو شد که برخلاف دفعات قبلی اینبار طیف اکثریت شورا در اعتراض به کاندیداتوری «فرانک پیشگر» صحن شورا را ترک کردند.

پیشگر که پیش از این خود را متعهد و همراه با افکار نیکومنش نودهی, فاطمه شیرزاد, امیرحسین علوی, رضا رسولی, رضا موسوی روزان, اسماعیل حاجی پور و حجت جذب نشان می داد امروز به یکباره در صحن شورا و بدون هماهنگی با طیف اکثریت خود را کاندیدای ریاست شورا کرد تا شاهد تکرار ماجرای بدعهدی الهه راستگو در رشت باشیم.

اما آنچه که سبب اختلاف و شکاف بین اعضای شورای شهر رشت شده است به امروز بر نمی‌گردد. بررسی های دیارمیرزا حاکی از این است که تصمیم گیری های برخی اعضای شورای شهر رشت به تبعیت از افرادی گرفته می شود که در پشت صحنه برای برخی اعضا تعیین تکلیف می کنند و آنها صرفا مطیع دستورات و بله قربان گوی آنهایی هستند که زمانی سودای شهردار شدن و نمایندگی مجلس را داشتند و از خود اختیاری ندارند.

اعضایی که در آستانه برگزاری انتخابات هیات رئیسه با همان «پدرخوانده‎ها» در ییلاقات یکی از شهرستان ها و با حضور برخی عناصر سیاسی ورشکسته و منفعت طلب تشکیل جلسه می‌دهند تا بدون در نظر گرفتن منافع مردم نتیجه دلخواه آنان را در سال چهارم شورا فراهم کنند.

آری آنچه که این روزها در خصوص شورای شهر رشت شاهد آن هستیم نتیجه جلسات شبانه و ییلاق نشینی همان اعضای شورا است که صرفا به منافع شخصی خود می‌نگرند و مردم و شهر رشت برای آنها کوچکترین اهمیتی ندارد.

tel final1

Share