در مراسم افتتاح فاز دوم پارک گیلان عنوان شد

رسولی: عده‎ای شب و روز تلاش می‌کنند که رشت را نجات دهند/ثابت قدم: هدف شهرداری بهم پیوستگی محله‌های رشت است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ثابت قدم ضمن تشکر و قدردانی از همکاران خود به احداث پارک ها در سطح شهر رشت در راستای ایجاد توازن و عدالت اجتماعی اشاره کرد و گفت: تعداد ۴۱ پارک قبل از سال ۹۵ به بهره برداری رسیده بود اما در صدد آن هستیم که حتما در هر محله یک پارک افتتاح شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاز دوم «پارک گیلان» با حضور مسئولان شهری و جمعی از مدیران توسط شهرداری منطقه یک رشت افتتاح شد(گزارش تصویری)

پارک گیلان ۴ فاز داردphoto_2016-09-06_22-32-14

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, محمد پورناصرانی شهردار منطقه یک رشت در مراسم افتتاح فاز دوم پارک گیلان با قدردانی از مجموعه همکاران خود در مدیریت شهری و تاکید بر مطالبه گری مردم اظهار کرد: این پارک شامل چهار فاز خواهد بود که اولی در انتهای خیابان ۱۸۴ بود و پارک دوم هم که امروز افتتاح شده در خیابان ۱۶۴ , پارک سوم در پل توحید و پارک چهارم که انتهای این حلقه خواهد بود در خیابان ۱۸۴ افتتاح می‌شود.

پور ناصرانی تصریح کرد: ما آمادگی داریم به همراه شهردار با اصالت شهر رشت کمبودهای موجود در فضای شهری را جبران کنیم و رضایتمندی مردم را فراهم آوریم.

هدف شهرداری بهم پیوستگی محله های شهر است

محمدعلی ثابت قدم ضمن تشکر و قدردانی از همکاران خود به احداث پارک ها در سطح شهر رشت در راستای ایجاد توازن و عدالت اجتماعی اشاره کرد و گفت: تعداد ۴۱ پارک قبل از سال ۹۵ به بهره برداری رسیده بود اما در صدد آن هستیم که حتما در هر محله یک پارک افتتاح شود.

شهردار رشت با بیان اینکه حریم رودخانه ها می تواند تبدیل به فضای سبز و پارک شود اظهار کرد:هم اکنون ۲۱ محله حاشیه رودخانه دارند.

وی هدف شهرداری را بهم پیوستگی محله های شهر دانست و گفت: در همین راستا تا پایان سال تعداد پارک‌ها افزایش خواهد یافت.

ثابت قدم در بخش دیگری از سخنان خود بازآفرینی شهری رشت اشاره کرد و با اشاره به اهداف بازآفرینی گفت: انسان برای ثروتمند شدن حتما به منابع مالی نیاز ندارد. بازآفرینی برای همه شهروندان به طور تناسب بینشان ثروتی را پخش میکند تا بتواند به نقطه مطلوب رضایتمندی آنها نزدیک شود.

وی با تاکید بر لزوم کاهش ناهنجاری ها افزود: اگر استاندارد موجود نباشد میزان ناهنجاری در خانواده و جامعه افزایش می یابد.

ثابت قدم در پایان اظهار امیدواری کرد که با مشارکت مردم طبق برنامه ۴ ساله شهرداری به اهداف مورد نظر دست پیدا کند.

اظهار خرسندی شیرزاد از افزایش سرانه فضای سبز

فاطمه شیرزاد نیز در این مراسم گفت: از اینکه در چند ماه گذشته توانستیم فضای سبز رشت را گسترش دهیم بسیار خرسند هستم.

عضو شورای شهر رشت به سال پایانی شورا و حواشی چند روز اخیر نیز اشاره کرد و گفت: امیدوارم با همدلی در این سال گام های لازم برای توسعه رشت برداشته شود.

 عده ای شب و روز تلاش می‌کنند که رشت را نجات دهند

رضا رسولی دیگر عضو شورای شهر رشت نیز با قدردانی از مدیریت شهری اظهار کرد: خروجی کنار هم بودن شورا و شهرداری در حال نمایان شدن است. عده ای شب و روز تلاش می‌کنند که شهر ما را از بی برنامگی که در طول سال ها دچار آن شده بود رها کنند و امیدواریم بتوانیم این مسیر توسعه را به پایان برسانیم.

عضو شورای شهر رشت به نابودی برخی باغ های موجود در سطح شهر اشاره کرد و گفت: امیدواریم بخشی از باغهای باصفای رشت که ازبین نرفته اند را احیا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تلاش های صورت گرفته در راستای توسعه رشت انکارناپذیر است اظهار کرد: باید تلاش خود را در توسعه حریم رودخانه ها و در امتداد شمال و جنوب شهر ادامه دهیم.

رسولی در پایان گفت: مجموعه پارک و بازارچه ای در محله فخب یا تخته پل ایجاد شود.

tel final1

Share