شهردار رشت در مراسم افتتاح باغ سالار مشکات

دانه درشت‎ها اگر معوقات خود را به شهرداری پرداخت نکنند آنها را به مردم معرفی می‎کنیم/توسعه فضای شهری با حفظ اصالت شهر ادامه می‎یابد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ثابت قدم بر لزوم دریافت مطالبات شهرداری تاکید کرد و گفت: تعداد افراد دانه درشتی که به شهرداری و مردم بدهکار هستند زیاد نیست اما اگر معوقات خود را پرداخت آنها را به مردم معرفی می‌کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید محمدعلی ثابت قدم در مراسم افتتاح دو پروژه باغ سالار مشکات و لاین کندرو شهید بهشتی با بیان اینکه روح حاکم بر پروژه باغ سالار مشکات بازآفرینی فرهنگی، تاریخی و طبیعی است یادآور شد: این پروژه هم باز آفرینی هویت تاریخی ما است زیرا یادآور خاطرات نسل قدیم است و برای نسل جدید نیز یک محیط گردشگری است(گزارش تصویری)photo_2016-11-15_13-46-10

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت، شهردار رشت با بیان اینکه مسیر بازآفرینی به سمت عینک و شرق آغاز خواهد شد، اظهار کرد: در سه مرحله طراحی شده و در این میان از بین فضای جنگلی عبور خواهد کرد که علاوه بر حفظ فضای سبز مناطق کمتر توجه شده و حاشیه نیز مورد توجه قرار می‎گیرند.

وی افزود: برای شخص بنده جای خوشحالی است که بتوانیم این موضوع میراثی را به سایر موضاعت ثبت شده اضافه کنیم و در بازه زمانی مشخص ادامه موضوعات خود را به اجرا برسانیم و با عمل به کارها ماموریت خود را به درستی انجام دهیم.

ثابت قدم متذکر شد:مدیریت شهری قائل به این است که توسعه فضای شهری را با حفظ اصالت شهر به سمت نسل امروز سوق دهد.

وی با بیان اینکه نگاه شهرداری به نقاط کم تر برخوردار بستگی به در آمدزایی صورت گرفته دارد یادآور شد: متاسفانه پرداخت عوارض کمتر مورد توجه شهروندان قرار می  گیرد.

شهردار رشت با بیان اینکه توزیع ثروت در طول زمان به واسطه اشتباهات مدیریتی متفاوت است، افزود: نمی توانیم از تمامی شهروندان به یک میزان کسب درامد داشته باشیم و کسانی که از لحاظ ثروت در مراتب بهتری هستند باید در این مقوله کمک بیشتری کنند.

ثابت قدم بر لزوم پرداخت به موقع عوارض تاکید کرد و گفت: باید پرداخت عوارض را وظیفه خود بدانیم و در این مسیر امیدواربم شهروندان با ما همسو باشند و همکاری لازم را انجام دهند تا زمان را از دست ندهیم.

وی بر لزوم دریافت مطالبات شهرداری تاکید کرد و گفت: تعداد افراد دانه درشتی که به شهرداری و مردم بدهکار هستند زیاد نیست اما اگر معوقات خود را پرداخت آنها را به مردم معرفی می‌کنیم.

شهردار رشت افزود: هر چند برخی از این افراد به منابع قدرت وصل هستند و متاسفانه خسارت آن ها را مردم باید پرداخت کنند.

 

Share