رئیس کل دادگستری گیلان مطرح کرد:

لزوم اقدام عاجل مسئولان نسبت به ایجاد امنیت در راه های مواصلاتی گیلان/هشدار به سوءاستفاده‌کنندگان از نام دستگاه قضایی/همچون گذشته برخوردهای قانونی با این شیادان صورت خواهد گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس کل دادگستری گیلان گفت: وضعیت راه ها و جاده های استان مطلوب نیست و مسئولین امر باید در امنیت، ترمیم و ایجاد راه های مواصلاتی اقدامات عاجلی را انجام دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست شورای برنامه ریزی به ریاست احمد سیاوش پور، رئیس کل دادگستری استان  برگزار شد.siavashpoor7850

رئیس کل دادگستری استان در این نشست  با ابراز نگرانی از تخلفات و حوادث جاده ای در استان خاطر نشان کرد: گیلان  استانی گردش پذیر بوده و همواره تعداد زیادی از هموطنان در ایام تعطیلات به این استان سفر می‌کنند اما متاسفانه وضعیت راه‌ها و جاده‌های استان مطلوب نبوده و مسئولین امر باید در امنیت، ترمیم و ایجاد راه‌های مواصلاتی اقدامات عاجلی را انجام دهند.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه با هشدار به تمام کسانی که از نام دستگاه قضایی برای رسیدن به اهداف خود سوء استفاده می‌نمایند تاکید کرد: مردم به محض روبروشدن با چنین افراد سودجو و منفعت طلبی مراتب را به حفاظت اطلاعات دادگستری استان اطلاع دهند و اطمینان داشته باشند که چون گذشته برخوردهای قانونی با این شیادان صورت خواهد گرفت.

سیاوش پور همچنین گزارشی از بازدید و بازرسی‌های انجام گرفته در هفته گذشته و جاری از  دو شهرستان آستارا و لاهیجان ارائه نمود، وی وضعیت قضایی و اداری این دو حوزه قضایی را با توجه به شاخص‌های موجود مطلوب ارزیابی کرد.

این مقام ارشد قضایی در پایان با قدردانی از عملکرد مثبت  اجرای احکام کیفری لاهیجان اظهار داشت: در آینده نزدیک برنامه ریزی در جهت توسعه ساختمان دادگستری آستارا صورت خواهد گرفت.

در این نشست مجید الهیان، قائم مقام دادگستری کل استان  گیلان،اخبار و رویدادهای مهم استان را به سمع حاضرین رسانده و پس از ایشان هر کدام از معاونین گزارشی از حوزه‌های تحت سرپرستی ارائه نمودند و در خاتمه، پس از طرح مسایل مرتبط با دستگاه قضایی استان، تصمیمات لازم اتخاذ و مصوب شد.

tel final1

Share