اولین کارگاه مستندنگاری با حضور نویسندگان برجسته کشور در اسالم آغاز به کار کرد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اولین کارگاه سه‌روزه مستندنگاری بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان با حضور نویسندگان برتر کشوری از جمله رضا امیرخانی؛ مرتضی سرهنگی؛ حجه الاسلام محمدرضا زائری ؛میثم امیری؛مهدی قزلی در هتل سپیدار اسالم آغاز شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اولین کارگاه سه‌روزه مستندنگاری بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان با حضور نویسندگان برتر کشوری از جمله رضا امیرخانی؛ مرتضی سرهنگی؛ حجه الاسلام محمدرضا زائری ؛میثم امیری؛مهدی قزلی در هتل سپیدار اسالم آغاز شد. photo_2016-09-09_09-23-42

امام جمعه اسالم در افتتاحیه این کارگاه ضمن خیرمقدم به نویسندگان و اساتید داستان نویسی گفت : حضور شما در شهر اسالم حال و هوای این شهر را عوض کرده؛ فرهیختگان اسالم بخاطر حضور شما به خود می بالند؛ من از ته دل خوشحالم؛ امیدوارم با خاطرات خوشی از اسالم به تهران برگردید.

حجت الاسلام جدائی در ادامه افزود: به جرئت می‌توانم بگویم که اسالم بهشت پنهان روی زمین و منطقه‎ای بکر با زیبایی‎های شگفت انگیز است. بنده از این که اینجا در خدمت شما هستم احساس خیلی خوبی دارم چون با شما سنخیت خاصی دارم. کار نوشتن کار بسیار لذت بخش و زیبایی است که قابل وصف نیست. لذت بخش ترین دقایق نویسندگی زمانی است که نویسنده کتاب اش از چاب در می آید. نویسندگان با مستند نگاری آثاری خلق می کنند که گاهی تا چندین قرن مردم از آن اثر ماندگار یاد می کنند. کار شما کار مهم و بزرگی است و ای کاش کلاس های نویسندگی هم مثل کلاس های کامپیوتر و زبان بیش تر باشد. جوان های ما امروز با مقوله نوشتن خیلی بیگانه شده اند.

گفتنی است مراسم چهل و هفتمین سالمرگ جلال، با حضور جمعی از مردم اسالم، نویسندگان، مستندنگاران، چهره‌های علمی و دانشگاهی کشور و استان گیلان، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجدجامع خلیف‌آباد برگزار می‌شود.


tel final1

Share