در نماز عید فطر

روزه اولی‌ها در اسالم تقدیر شدند/حجت الاسلام جدائی: داعش بزرگترین بلای عصر حاضر است/قدردانی از بیانیه رئیس جمهور/دوست داریم مزه شیرین عدالت را با مجازات مدیران اشرافی بچشیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام جدائی با اشاره به بیانیه رئیس جمهور در خصوص برخورد قاطع دولت با حقوق های نجومی اظهار کرد: بیانیه ای از طرف رییس جمهوری محترم پخش شده که نشان گر، توجه و حساسیت خاص ایشان به مقوله حقوق های نجومی است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماز عید سعید فطر در مصلی نماز جمعه اسالم به امامت حجت الاسلام جدائی برگزار شد.photo_2016-07-06_10-35-56

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از اسالم, امام جمعه اسالم در خطبه اول نماز بعد از توصیه به تقوا گفتند: تقوا عالی ترین نماد بندگی و عبودیت است و اگر بهتر از (لعلکم تتقون)، محصولی بود، قطعا خدای متعال، اول محصول و میوه را برای ما معرفی می کرد.
حجت الاسلام جدائی یادآور شد: اگر به سبب روزه داری و سختی های آن، روح انسان لطیف و بزرگ و نورانی می شود به خاطر تقوائی است که در ذات روزه داری نهفته است.
وی افزود: در روایت داریم اگر مردم می دانستند که در ماه مبارک رمضان چه خبر است آرزو می کردند که همیشه در ماه مبارک رمضان باشد.
امام جمعه اسالم گفت: دست های شیاطین که در ماه رمضان بسته شده بود؛ اجازه ندهیم دوباره باز بشوند، درهای جهنم که در این ماه بسته شده بود اجازه ندهیم دوباره باز بشوند.
حجت الاسلام جدائی بر حفظ حال و هوای ماه رمضان تاکید کرد و گفت: در این ماه مبارک رمضان در مساجد بخش اسالم ، به لطف الهی ، حال و هوای خوبی ایجاد شده و حال و هوای بعضی از مساجد ، انصافاً وصف ناپذیر بود.

وی افزود: مسجد اسالم، مسجد کریم سرا ، مسجد گتگسر در این میان جزء پیشگامان بودند اما متاسفانه یکی از مساجد هم در این ماه مبارک ، که ماه آرامش و امنیت و طمانینه است ، دچار اختلاف ها و تنش هایی بود که ذائقه مومنین را تلخ می کرد. امیدوارم هر چه سریع تر این معضلات برطرف گردد و بخش اسالم به صورت یکپارچه و هم سو با هم ، یک دل و یک صدا ، در راستای تقرب الی الله و پیشرفت و ترقی قدم های بزرگی را بردارد.

داعش بزرگترین بلای عصر حاضر است

امام جمعه اسالم تروریسم صهیونیستی داعش را یکی از بزرگ ترین بلاهای اجتماعی عصر حاضر دانست و گفت: یکی از زشت ترین پدیده های اجتماعی دنیا امروز ، جنایت های تکفیری هاست که به نوعی همه کشورها را نا امن ساخته است.

حجت الاسلام جدائی تصریح کرد: اگر در کشور ما ، اتفاقی نیفتاده و انفجاری رخ نداده ، نه این که هنوز نخواسته اند کاری انجام دهند بلکه بخاطر هشیاری و نگاه تیز بین نیروهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) بوده است.

وی افزود: خطر تروریسم تکفیری به حدی رسیده است که حتی به بزرگ ترین و اصلی ترین حامی خودشان هم رحم نمی کنند.

امام جمعه اسالم با اشاره به انفجارهای انتحاری در آخرین دقایق ماه مبارک رمضان در چندید نقطه عربستان خصوصاً نزدیکی های مسجد النبی و منطقه شیعه نشین القطیف که موجب کشته شدن چندین نفر شده اظهار کرد: این انفجارها نشان می دهد که اگر سازمان های بین المللی ذره ای عقل و انصاف داشته باشند باید مبارزه با تروریسم تکفیری را در اولویت کارهایشان قرار بدهند.

شیعه و سنی انفجارهای عربستان را محکوم کنند

حجت الاسلام جدائی گفت: کار این تکفیری ها به جایی رسیده که به مقدس ترین مکان ها هم رحم نمی کنند و این دلیل متقن و محکمی است بر این که این ها ذره ای دین ندارند. گرچه این اتفاق در آشیانه تروریسم رخ داده ولی ما باز هم این جنایت عظیم بشری را محکوم می کنیم و اعلام می کنیم که در این حرکت تکفیری ها ، هم شیعه هم سنی قربانی اند.
وی افزود: بنابرین هم شیعیان و هم اهل سنت باید این جنایت های هولناک را محکوم کنند.

حجت الاسلام جدائی خاطرنشان کرد: با توجه به خطرات و آسیب های جنایات تکفیری ها ، ایران بزرگ و ایران سرفراز ذره ای از اصول محکم خودش ، عقب نشینی نخواهد کرد.
وی متذکر شد: هر کسی که سخنی بگوید یا حرکتی انجام دهد، یا عقیده ای را ترویج کند یا فعالیتی بکند که با خط وهابیت یا همان مسیر داعش یکی باشد؛ سرنوشت بسیار شوم و سیاهی را خواهد داشت.

امام جمعه اسالم با بیان اینکه انقلاب مان را ارزان بدست نیاوردیم که ارزان فروشی کنیم, تصریح کرد: ما برای این نظام و انقلاب و این امنیت و این آزادی، خون دادیم الان هم این خون دادن ادامه دارد، الان هم جوانان نازنین ما به عنوان مدافعین حرم ، جانشان را ، تمام هستی شان را در طبق اخلاص می گذراند به این خاطر هر کس قدمی در راستای اهداف داعش بردارد، هستی او، نیست خواهد شد.

قدردانی از بیانیه رئیس جمهور/دوست داریم مزه شیرین عدالت را با مجازات مدیران اشرافی بچشیم

حجت الاسلام جدائی با اشاره به بیانیه رئیس جمهور در خصوص برخورد قاطع دولت با حقوق های نجومی اظهار کرد: بیانیه ای از طرف رییس جمهوری محترم پخش شده که نشان گر، توجه و حساسیت خاص ایشان به مقوله حقوق های نجومی است.
وی افزود: در این بیانیه آمده است حساسیت افکار عمومی و رسانه ها به پرداخت های نا متعارف قابل ستایش است و در برخورد با فساد با کسی عقد اخوت نبسته ایم و دستگاه ها موظف به انتشار حداقل و حداکثر حقوق مدیران می شوند.

امام جمعه اسالم گفت: بنده این سخنان را به فال نیک می گیرم و از رییس جمهور محترم بابت این دستور و اقدام تقدیر و تشکر می کنم و دوست داریم مزه شیرین عدالت را با مجازات مدیران اشرافی بچشیم.

حجت الاسلام جدائی گفت: امیدواریم کام مردم مومن ایران اسلامی در اجرای عدالت و مبارزه با فساد مدیران اشرافی، ناکام نماند و در این مبارزه مقدس ملاحظه هیچ کس از دوست و آشنا و وام دار نگردد و همه به طور یکسان مجازات گردند.

گفتنی است مراسم عید سعید فطر درمصلی نماز جمعه اسالم از ساعت ۷ صبح با برگزاری دعای ندبه و با حضور حاج مرتضی وافی برگزار گردید و بعد از آن با برگزاری جشن برای پسران و دختران روزه اولی و اهدای جوایز نفیس به این عزیزان ادامه پیدا کرده و با اقامه نماز عید سعید فطر به پایان رسید.

tel final1

 

Share