امام جمعه اسالم خبر داد:

برگزاری آیین بزرگداشت جلال آل‌احمد در اسالم/ مستند جلال در اسالم پخش می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،امام جمعه اسالم از برگزاری آیین بزرگداشت جلال آل احمد این نویسنده صاحب ‌سبک و نامدار ایرانی در شهر اسالم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،به نقل از شبستان ،امام جمعه اسالم از برگزاری آیین بزرگداشت جلال آل احمد این نویسنده صاحب ‌سبک و نامدار ایرانی در شهر اسالم خبر داد.
حجت الاسلام اصغر جدایی، امام جمعه اسالم با بیان این مطلب گفت: در چهل و هفتمین سالگرد در گذشت جلال آل‌احمد، مراسم بزرگداشت این نویسنده صاحب ‌سبک و نامدار ایرانی در شهر اسالم برگزار می‌شود.
jodaeiوی با بیان اینکه این مراسم فردا (۱۸ شهریور) بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع امام صادق(علیه السلام) خلیف آباد اسالم برگزار می‌شود، افزود: سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد زائری است.
امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه در این مراسم جمعی از مردم اسالم، نویسندگان، مستندنگاران، چهره‌های علمی و دانشگاهی کشور و استان گیلان حضور خواهند داشت، تصریح کرد: در این مراسم همچنین مستند جلال در اسالم پخش می‌شود.
حجت الاسلام جدایی گفت: این مراسم به همت بنیاد شعر وادبیات داستانی ایرانیان و با مشارکت دفتر امام جمعه اسالم برگزار می‌شود.
به گزارش شبستان و به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، در حالی آیین بزرگداشت جلال آل‌احمد، داستان‌نویس، مستندنگار و منتقد پیشرو و تأثیرگذار ایرانی در شهر اسالم برگزار می‌شود که خالق کتاب‌هایی چون غربزدگی، زن زیادی، مدیر مدرسه، نون والقلم، ارزیابی شتابزده، سنگی بر گوری و … در ۱۸ شهریور سال ۱۳۴۸ در همین شهر درگذشته است.

tel final1

Share