باقری خطیبانی بار دیگر شهردار رشت را به باد انتقاد گرفت

آقای ثابت قدم تو را به خدا دست از سر شهرداری و رشت بردار !

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای شهر رشت گفت: شهرداری رشت با بی تدبیری، عدم پیگیری و نظارت اعضاء شورا ورشکست شده است. آقای ثابت قدم تو را بخدا دست از سر شهرداری و رشت بردار.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در جلسه امروز شورای اسلامی شهر رشت که همانند جلسات گذشته با تاخیر برگزار شد, محمود باقری خطیبانی در نطق پیش از دستور خود با بیان اینکه امروز مواردی از مشکلات شهرداری رشت را بیان می کند اظهار کرد: مسئولیت نظارت بر عملکرد شهردار برعهده شوراست. هرچند می‌دانم وقتی این مطالب را بخوانید خود را با گفتن این جمله که این آقای باقری خود را دایه مهربانتر از مادر می داند، راحت می کنید و چشمان خود را در برابر واقعیت های موجود محکم می‌بندید.--۲۷-۲-۹۵---۲۴bagheri

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, این عضو شورا با تاکید بر اینکه باید برای یک بار هم که شده کارنامه سه ساله خودمان را ارزیابی کنیم تصریح کرد: تفاوت میان شعار و عمل را  مشخص کنیم. به کجا می رویم با این همه عدول از مصوبات شورا از شخص شهردار خودسر و انحراف ۳۰۰درصدی از بودجه آنهم فقط در کف پوش کردن پیاده راه، و بیش از دوهزار و پانصد ابلاغ غیرقانونی چه معنایی دارد؟

باقری خطیبانی در ادامه نطق خود که نسخه ای از آن به همراه یک سی در اختیار خبرنگاران قرار گرفته بود اظهار کرد: آیا یادمان رفت دوستان عزیز دیروز ما که در پشت همین میزها نشسته بودند امروز کجا هستند؟ احساس نمی کنید آنها که مدیرتر بوده اند توسط چه کسی گرفتار روزگار شده اند.ما در شعارهای انتخاباتی گفتیم آمده ایم خاطرات تلخ گذشته را پاک کنیم، یاد شهید رجایی، شهید انصاری را زنده کنیم، ساده زیستی یک نماینده مردمی را نشان دهیم، آمده ایم به نیروهای متخصص و حزب الهی بها دهیم، روح تازه ای به کالبد نیمه جان آنها بدمیم، خلاصه اینکه دوران خوشی برای همکاران زحمتکش شهرداری ایجاد خواهیم نمود.

وی افزود: ما آمدیم و گفتیم شهید رجایی باید الگوی رفتار مدیریتی ما باشد، ما گفتیم نگوییم شورا مثل شورای گذشته است. این ضعف نظام است که ما در ده سال پیش متوقف بمانیم، ما می‌خواهیم به اهداف بلندتری برسیم، ما گفتیم نمی‌گذاریم کسی در مصرف بیت المال که حق مسلم مردم شهرمان است دست درازی نماید!

این عضو شورا تصریح کرد: همه حرفهای خوب و خط امامی و دلگرم کننده زده شد و مردم عزیزمان با شنیدن هر یک از این شعارهای دلنشین خوشحال و خوشحال تر می شدند. ولی متأسفانه کسی را انتخاب کردیم که عملکرد گذشته چراغ راهمان بود به خوبی می‌دانستیم ایشان همان ویرانگر شورای سوم بوده و دل خوش کرده بودیم که دیگر دست به کارهای گذشته خود نخواهد زد. که زهی خیال باطل بود نه تنها توبه ای در کار نبود بلکه ویرانگری آن به مراتب بیشتر و بیشتر شد.چنانچه فقط در مورد هزینه کرد پیاده راه بافت مرکزی بررسی گردد معلوم میشود چه خیانتی در حق مردم این شهر رخ داده است.

باقری خطیبانی در ادامه گفت: گفتیم شاید انشاالله ایشان خواهد توانست برخورد متعادل، خوب و مناسبی با همکاران شهرداری برقرار کند، باندبازی گذشته خود را کنار گذارد. اما امروز پس از ۲ سال و اندی رفته رفته ایشان را نه تنها در اجرای همه آن شعارها ناتوان می بینیم بلکه احساس می کنم ما با توجه به خلاف آشکار ایشان در شهرداری رشت هیچ ابایی هم از اقدامات ایشان نداریم.

عضو شورای هر رشت خاطرنشان کرد: همکاران عزیز خودمان تفسیرکنیم این اقدامات غیرقانونی و آشکار اشان که برخلاف همه آن قول هایی است که به مردم شهرمان داده بودیم و امروز سکوت اختیار کرده ایم به معنی چیست؟!

وی افزود: همکاران عزیز با این اوضاع و احوالی که فقط یک قسمت کوتاه آن را خدمتتان عرض نمودم به بنده حق خواهید داد که نگران آینده باشیم. امیدوارم راه ما با توجه به همه خلاف های آشکار و غیرقانونی ایشان به ناکجا آّباد نگردد.

محمودباقری خطیبانی با بیان اینکه چه کسی باید پاسخگوی بی تدبیری آقای شهردار باشد, اظهار کرد: بیش از ۵۰ پست بدون چارت در شهرداری رشت ایجاد و میلیاردها تومان هزینه شده است. دو هزار و ۴۱۰ پرس غذا در ۱۵ روز تعطیلی عید برای شهرداری فاکتور صادر شده است!

عضو شورای شهر رشت در پایان گفت: شهرداری رشت با بی تدبیری، عدم پیگیری و نظارت اعضاء شورا ورشکست شده است. آقای ثابت قدم تو را بخدا دست از سر شهرداری و رشت بردار.

 

tel final1

Share