گرد و خاک باقری خطیبانی در صحن شورا:

خرمشهر در راه است و رشت به زودی از دست ثابت قدم آزاد می‌شود/برای بررسی رفتارهای ثابت قدم تقاضای روانشناس کرده‌ام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمود باقری منتقد محمد علی ثابت قدم شهردار رشت در صد و چهل و سومین جلسه شورای شهر رشت هم که عصر امروز یکشنبه برگزار شد به انتقاد از عملکرد شهردار پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از گیل نگاه ،محمود باقری منتقد محمد علی ثابت قدم، شهردار رشت در صد و چهل و سومین جلسه شورای شهر رشت هم که عصر امروز یکشنبه برگزار شد به انتقاد از  عملکرد شهردار پرداخت.

--------۴۲bagheriباقری با اشاره به برگزاری همایش آسیب شناسی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در شهرداری رشت گفت: آقای شهردار توضیح دهند با توجه به افزایش هزینه‌ها از ۴ میلیارد به ۱۶ میلیارد تومان رابطه اقتصاد درون زا و «جیب افزا» چیست؟

این منتقد شهردار رشت با طرح این سؤال که رابطه انتخابات آمریکا با اقتصاد مقاومتی چیست گفت: وقتی هنوز بسیاری از کارکنان و کارگران شهرداری حقوق خود را دریافت نکرده‌اند برگزاری همایش‌های از این دست چه معنایی دارد؟

وی ادامه داد: شهردار توضیح دهد که چگونه عوارض پارک آبی از ۷ میلیارد تومان به ۱ میلیارد تومان رسیده است؟

باقری توضیح داد که اظهاراتی که به صورت شفاهی در حال طرح است را به صورت مکتوب رئیس شورا ارائه کرده است.

وی همچنین خطاب به شهردار رشت گفت: ثابت قدم با کمترین سابقه اجرایی شهردار رشت شد تا شاهد جوان‌گرایی در مدیریت شهری باشیم اما اکنون به جایی رسیده‌ایم که بسیاری از شهروندان این سؤال را مطرح می‌کنند که ثابت قدم کی از شهر می‌رود تا رشت آرام شود؟

باقری توضیح داد: خطاب به این افراد پاسخ دادم؛ خرمشهر در راه است و رشت به زودی از دست او آزاد می‌شود.

باقری در ادامه انتقدات تند خود افزود: شهردار باید پاسخ دهد که علت بیش از دو هزار حکم و برهم زدن آرمش روانی در شهرداری چیست؟

نایب رییس شورای شهر رشت ادامه داد: شهردار پاسخ دهد چرا پیاده روی فرهنگی شبیه طرح اولیه نیست و به گفته برخی از مسئولین ۴۰ درصد طرح اولیه پیاده شده است. او ادامه داد؟ چرا کمک هزینه تیم سپیدرود پرداخت نشده است؟

باقری در این لحظه نوک پیکان حملات خود را به طرف رسانه‌ها گرفت و گفت: برخی «سایت‌های اجاره‌ای» می گویند محمود باقری می‌گوید «بگم بگم». اما محمود باقری دیگر باید چه بگوید؟

باقری ادامه داد: من برای بررسی رفتارهای ثابت قدم تقاضای روانشناس کرده‌ام. او همچنین خطاب به شهردار رشت گفت: از ثابت قدم نیز درخواست کرده‌ام که اعاده حیثیت کند٬ من تجربه تحمل تیر و ترکش را داشته‌ام.

tel final1

Share