رضا کحالی شهردار لنگرود

حامیان کحالی در واقع حامیان توسعه و آبادانی لنگرود هستند/قول میدهم که در ۶ماهه اول سال جدید حداقل یک بوستان در هر محله احداث و مشکل آبگرفتگی ها رفع شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، کحالی گفت: از طرف خود و به نیابت از عزیزان شورای محترم شهر و همکاران خوبم در شهرداری لنگرود قول میدهم که در ۶ماهه اول سال جدید حداقل یک بوستان در هر محله احداث و ضمن رفع مشکل آبگرفتگی ها بازسازی کامل محلات اعمال گردد.

ربه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، ادامه در : دیارمیرزاضا کحالی شهردار لنگرود در پیام نوروزی خود از حامیانش به عنوان حامیان واقعی توسعه و آبادنی شهر نام برد و از آغاز فعالیت عمرانی پروژه ها پس از پایان نوروز خبر داد.
kahalii
در پیام کحالی آمده است:

باعرض سلام و درود به روح مطهر شهدا و عرض ارادت محضر خانواده بزرگوار شهدا و جانبازان سرافراز شهر لنگرود و آرزوی صحت وسلامتی مقام معظم رهبری شایسته بود در آغازین لحظات سال جدید ارادت خود را به پیشگاه شهروندان خوب و فهیم لنگرود اعلام وسال نو را تبریک عرض نمایم .

نباید گفت متاسفانه کثرت کار مجال نداد بلکه خوشحالم که هیچ لحظه ای از خدمت به مردمی که مشوق این حقیرجهت خدمتگزاری هستند باز نمانم ضمن تبریک سال نو به شهروندان خوب و بافرهنگ لنگرود امیدوارم لایق خدمت باشم برخود واجب میدانم ابتدا تشکر کنم از تمامی عزیزانی که حمایت خود را در فضای مجازی اعلام و رهنمودهای لازم را به این حقیر و همکاران خوبم گوشزد و از طرفی کمک می کنند و تشکر دیگراز منتقدین بزرگوار که شاید عدم اطلاع رسانی به موقع موجبات نگرانی این عزیزان را فراهم میسازد.

عزیزانی که با عنوان حامیان کحالی این حقیر را مورد لطف قرار میدهند در واقع حامیان توسعه و آبادانی شهر خوبمان هستند و امیدوارم در اسرع وقت و کوتاهترین زمان برنامه های سال جدید را اعلام و با صاحب نظران و تمام اقشار مختلف جلسات همفکری را داشته باشیم هر چند عزیزان شورای محترم شهر نقاط ضعف وقوت شهر و نیازمندیهای شهری را به این حقیر اعلام می کنند لیکن لازم میدانم عرض کنم نه تنها هیچ پروژه ای نیمه تمام یا تعطیل نشده و نخواهد شد بلکه بلافاصله پس از تعطیلات نوروز تمامی پروژه ها فعال خواهند شد.

در خاتمه ضمن عذرخواهی از ساکنین محلات مختلف شهرمان که تاکنون خدمات شایسته ای ارایه نشده ، از طرف خود و به نیابت از عزیزان شورای محترم شهر و همکاران خوبم در شهرداری لنگرود قول میدهم که در ۶ماهه اول سال جدید حداقل یک بوستان در هر محله احداث و ضمن رفع مشکل آبگرفتگی ها بازسازی کامل محلات اعمال گردد.

توجه شهرداری در سال جاری به ایجاد منابع درآمدی مستمر بوده تا بتوانیم در همه زمینه های فرهنگی ، هنری ، ورزشی و گردشگری فعالیت کنیم .

شهرداری لنگرود همواره حمایت شهروندان خوب ونماینده بزگوارجناب مهندس لاهوتی ،امام جمعه فهیم ،شورای محترم شهر،فرماندار محترم، فرماندهی نظامی و انتظامی و امنیتی ومجموعه استانداری ،مادامیکه هدف خدمت به مردم باشد را دارد .

Share