در جلسه شورای شهر فومن مطرح شد

شهردار گفته میری‌نرگسی را می‌زنم و می روم /حاضرم چوب بخورم تا شر آقای شهردار کنده شود!/مردم فومن نشان دادند دنبال هوای تازه ای هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدسینا میری نرگسی گفت: متاسفانه احساس من این است که شهرداری در وضعیت خوبی نیست و اینکه آقای شهردار گفته است استعفا می دهم و میری نرگسی را می زنم و می روم و من حاضرم چوب بخورم و تا شر آقای شهردار از شهر فومن کنده شود و مردم فومن جمعه گذشته نشان دادند دنبال هوای تازه ای هستند و کسی که ادعا می شد برند وزارت کشور است جلوه خاصی برای شهر فومن نداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از بهجت نیوز, آخرین جلسه شورای اسلامی شهر فومن با حضور هوشنگ عباسقلیزاده شهردار فومن برگزار شد.

  IMG_6894در ابتدای جلسه مختار ابراهیمی ضمن تشکر از اعضای شورا و حضور شهردار اظهار داشت: جهت پیشبرد اهداف مشخص شده همه تلاش دارند تا خدمات به نحو احسن انجام شود.

رییس شورای شهر فومن افزود: با توجه به اینکه در ایام پیشرو میزبان گردشگران زیادی خواهیم بود خواستاریم توجه بیش از پیش به نظافت و خدمات رسانی در ایام منتهی به پایان سال انجام گیرد.

وی گفت: پروژه های متعددی را در دستور کار قرار داریم و دوستان به کمک یکدیگر و با همدلی و همزبانی پروژه ها را به اتمام برسانند تا پایان سال دست و پا گیر نشود.

رییس شورای شهر فومن گفت: آب نماها ، سرویس های بهداشتی و … از مواردی هستند که باید رفع نقص گردند.

ابراهیمی افزود: با توجه به پیگیری های جناب شهردار قرار شد عملیات برق رسانی و نورپردازی به کنارگذر شهید شکوری انجام گردد زیرا در فصل های اول و دوم موجب رفت و آمد بیشتر گردشگران هستیم و همچنین انتقال بازار روز سه شنبه و تکمیل ایستگاه سی ان جی جدید و کانال شاهد و … انجام شود و همچنین آب گرفتگی منطقه دخانیات با کانال عرضی که قرار گرفته است و در مراحل پایانی قرار دارد ان شاء ا… حل گردد و به بهره برداری رسد.

ابراهیمی افزود: رسیدگی به وضع پرسنل جهت دادن روحیه باید انجام گیرد و در ایام پایان سال امیدواریم آقای شهردار به این موضوع مهم توجه ویژه ای داشته باشد تا از توانمندی های آنان استفاده شود.

رییس شورا گفت: روکش آسفالت معابر شهر فومن در حال انجام است که کارها خوب پیشرفت داشته است و باید تسریع بدهیم و ارتباطی های اصلی شهر فومن نیز این مهم ادامه می یابد.

وی افزود: قراردادها و قیمت هایی که پیشنهاد داده می شود یک موضوعات و حواشی را ایجاد می کند و باید در این امور صفر تا صد مسایل رعایت شود و تخفیفات و خوش حسابی ها رعایت شود. مختار ابراهیمی با اشاره به اینکه ۱۲۸ مین جلسه شورای شهر را در حال گذر هستیم گفت: دستور جلسه بررسی بودجه سال ۱۳۹۵ شهرداری فومن است.

در ادامه جلسه سیدسینا میری نرگسی در نطق پیش از دستور گفت: مشخص شود که بدهی های شهرداری در چه وضعیتی است و به کدام ارگان و اشخاص بدهکار هستیم تا بتوانیم بر اساس آن برنامه ریزی های خودمان را انجام دهیم.

وی افزود: بحث وضعیت قراردادها نیز مورد بحث بود که قراردادی که بسته می شود چگونه بوده است برای مثال بازارچه سردارجنگل مشخص نیست که هزینه ها چگونه شد و پول بیت المال هدر رفت و مدیریت شهرداری در اذهان عمومی زیر سوال رفت یا اینکه مدیریت درست نیروها صحیح انجام نشده است اما هدف این است که بطور بهینه از نیروهای شهرداری استفاده کنیم.

میری نرگسی گفت: اکنون در حال بستن بودجه سال ۱۳۹۵ هستیم در حالی که وضعیت بودجه سال ۱۳۹۴ را نمی دانیم و بودجه چه مقدار تحقق یافته است که بتوانیم الگوبرداری نماییم.

وی افزود: حالیه نیز پرسنل شهرداری به توصیه شهردار فومن به ما اطلاعات نمی دهند و شفاف سازی صورت نمی گیرد و امروز هم شاهد این هستیم که توسط شهردار جلوگیری می شود ، من معتقد هستم که وقتی شهردار از ارایه اسناد مالی ابا دارد فردا اگر سازمان بازرسی ورود نماید و اشتباهی رخ دهد و …!!!

سیدسینا میری نرگسی افزود: متاسفانه احساس من این است که شهرداری در وضعیت خوبی نیست و اینکه آقای شهردار گفته است استعفا می دهم و میری نرگسی را می زنم و می روم و من حاضرم چوب بخورم و تا شر آقای شهردار از شهر فومن کنده شود و مردم فومن جمعه گذشته نشان دادند دنبال هوای تازه ای هستند و کسی که ادعا می شد برند وزارت کشور است جلوه خاصی برای شهر فومن نداشت.

در ادامه سید مصطفی ملت دوست مسئول امورمالی شهرداری فومن در خصوص بودجه پیشنهادی ۱۰ میلیارد تومانی توضیحاتی ارایه داد.

شهردار فومن در ادامه با اشاره به بودجه ۱۰ میلیارد تومانی پیشنهادی سال ۱۳۹۵ گفت: بودجه ۹۴ در مقوله درآمدی تحقق خاصی نداشت مثلاً یک میلیارد در سرقفلی ها داشتیم تحقق پیدا نکرد و یک میلیارد در مقوله فروش زمین داشتیم که تحقق پیدا نکرد وئ اینکه نتوانستیم املاک را وارد بودجه کنیم ؛ ۵ الی ۶ میلیارد از زمین ها و تفکیک ها بدست آوردیم که در سال ۹۴ وصول شده است و الان اگر این ها را درآمد بگیریم و بفروشیم دو درآمد به حساب می آید.

هوشنگ عباسقلیزاده افزود: در بودجه ۹۵ یک افزایش طبیعی را داریم و در بحث های درآمدی این را داریم و ارزیابی ما این است و با توجه به اینکه در سیاست خارجی نیز در کشور موفق بوده ایم ، پیش بینی ۵ میلیارد متمم را باید داشته باشیم که ارزیابی می گردد بودجه تا ۱۵ میلیارد تومان افزایش یابد.

در ادامه جلسه اعضای شورا ، شهردار و مسئولین واحدهای شهرداری در خصوص بودجه پیشنهادی ۱۰ میلیارد تومانی ۱۳۹۵ بحث و گفتگو کردند.

در جلسه مطرح شد کانون تبلیغاتی از بابت تابلوهای تبلیغاتی ۱۵ میلیون را هنوز پرداخت نکرده است که قرار شد پیگیری جدی صورت گیرد و برخورد شود.

در ادامه سیدنورالدین نعمتی انتقادات زیادی به عملکرد شهردار فومن در خصوص پروژه های نیمه کاره در سطح شهر نمود.

در ادامه کلیات بودجه ۱۰ میلیارد تومانی سال ۱۳۹۵ شهرداری فومن تصویب شد.

کلیات بودجه با ۴ رای مختار ابراهیمی ، شاهین علیزاده شاد فومنی ، سید نورالدین نعمتی و علی ولیزاده مصوب شد ؛ علیرضا علیدوست ، سیدسینا میری نرگسی و زهرا نظری رای منفی دادند.

در ادامه جلسه ۱۲۸ شورای شهر فومن دفترچه عوارض سال ۱۳۹۵ شهرداری توسط اعضای شورا نیز مصوب شد.

در ادامه جلسه اعضای شورا نسبت به پرداخت پاداش به اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ مخالفت کردند. در جلسه نیز مطرح شد که یکی از اعضای کمیسیون از ارایه شماره حساب جهت پرداخت حق جلسه خودداری می نماید که باعث تعجب و واکنش اعضای شورا نسبت به شهردار شد.

در پایان مختار ابراهیمی اعلام داشت بررسی جزئیات بودجه ۱۰ میلیارد تومانی شهرداری فومن جلسه آینده بررسی خواهد شد.

رییس شورای شهر فومن از حضور اعضای شورا، شهردار، مسئولین واحدها، دبیرخانه شورا و خبرنگاران در جلسه شورا تقدیر و تشکر کرد.

جلسه ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه شروع و راس ساعت ۸ شب پایان یافت.

tel final1

Share