از گوشه و کنار سیاست در گیلان

واکنش نماینده گیلانی به قرار گرفتن اسمش در لیست جبهه پایداری/واکنش خانه مطبوعات گیلان به انتشار اخبار تحریک آمیز و تخریبی علیه مسئولان در آستانه انتخابات/فرمانداری که کار عادی برایش قابل قبول نیست

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

فرمانداری که کار عادی برایش قابل قبول نیست

eslamiدرسیاهکل نوشت: رضا اسلامی فرماندار شهرستان سیاهکل در اولین روز از دهه مبارک فجر با بیان اینکه مدیری که هرلحظه از فرمانداری چیزی بخواهد برای من مدیر نیست، تصریح کرد: باید آقایان تمام تلاش خود را بکنند و در لحظه آخر به فرمانداری بیایند. این سستی مدیر اداره است که نتوانسته حق خود را از اداره کل مربوطه بگیرد.

وی افزود: با ارتباطاتی که دارم و با تجربه کارشناسی خودم به دوستان مسئول کمک می کنم.

فرماندار شهرستان سیاهکل با بیان اینکه باید تحول چشمگیری درسیاهکل ایجاد بشود، گفت: باید چندبرابر شهرستان های همجوار جهش داشته باشیم و کار عادی برای من قابل قبول نیست و ۱۰ هزار بار این حرف را تکرار می کنم تا به عمل برسد.

اسلامی تصریح کرد: مسئولین سیاهکل باید در شهرستان حضور داشته باشند و قبل از پرسنل خود به اداره بروند و پس از آن از اداره خارج بشوند.

وی خاطرنشان کرد: به صورت تصادفی از تمامی ادارات سیاهکل بازدید خواهم کرد.

واکنش نماینده گیلانی به قرار گرفتن اسمش در لیست جبهه پایداری

ghorbani_2016-01-01_18-11-00آستان خبر نوشت:در پی درج نام محمدحسین قربانی نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی در بین اسامی ۱۱۲ کاندیدای موردحمایت جبهه پایداری در سایت تبیان، وی با انتشار جوابیه‌ای واکنش نشان داد.

متن کامل این جوابیه در زیر آمده است:

ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام‌الله خجسته دهه فجر و میثاق مجدد با آرمان‌های امام راحل و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی ایران، شایسته و ضروری میدانم که در خصوص مطالب کذب منتشره در پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان به چند نکته مهم اشاره نمایم.

جای شگفتی دارد که پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان پیش‌ازاین و در ایام بررسی طرح برجام در مجلس شورای اسلامی این‌جانب را به‌عنوان یکی از طراحان و فعالان تصویب طرح مذکور متهم می‌نمود! اما در خبرسازی اخیر و در یک گردش و تغییر رویکرد ناشیانه و شتاب‌زده، این‌جانب را از نامزدهای موردحمایت جریان (جبهه پایداری) می‌داند! حال‌آنکه بر آحاد ملت شریف ایران و مردم فهیم و آگاه شهرستان آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر پوشیده نیست که مواضع سیاسی این‌جانب، به‌ویژه در طرح سؤال از رئیس‌جمهور سابق و دفاع عالمانه و عاقلانه از طرح برجام مغایرت بنیادی و جدی با اهداف و سیاست‌های (جبهه پایداری) دارد.

این‌جانب ضمن تکذیب کامل خبر فوق و عنداللزوم پیگیری حقوقی و قضایی مسئله از طریق مراجع ذی‌صلاح، به سیاست‌گذاران پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور توصیه می‌نمایم تا با مرور اخبار منتشرشده خود مرتکب اشتباهات استراتژیک دیگر نشود و از درج خبرهای نخ‌نما و تاریخ‌مصرف گذشته خودداری نمایند و به‌جای تولید خبرهای کذب به تحلیل رویدادها و اخبار واقعی بپردازند تا شاید مخاطبین آن پایگاه اطلاع‌رسانی افزایش یابد!

با احترام دکتر محمدحسین قربانی/نماینده مردم شریف شهرستان آستانه‌اشرفیهو عضو کمیسیون بهداشت و درمان و تلفیق مجلس شورای اسلامی

واکنش خانه مطبوعات گیلان به انتشار اخبار تحریک آمیز و تخریبی

خانه مطبوعات گیلان در پاسخ به مسایل اخیر پیش آمده با انتشار بیانیه ای بی اخلاقی رسانه ای را محکوم کرد.

متن این بیانیه خانه مطبوعات گیلان بدین شرح است:

«آبروی مؤمن مانند تمام سرمایه و اعتباری است که در طول زندگی با سختی آن را به دست آورده است، از نظر اسلام حفظ جان، مال و آبروی مردم و حتی اندیشه آنان محترم است و ریختن آبروی مؤمن گناه بزرگی است.

متاسفانه گاهی دیده می شود در جامعه اسلامی حرمت و آبروی اشخاص حفظ نمی شود و با سادگی آبروی مسلمانی را می برند و هیچ توجهی به عقاب دنیوی و اخروی آن و اثرات برجای مانده از آن ندارند.

با نزدیک شدن به انتخابات و ضرورت حضور حماسی مردم در خلق حماسه ای جدید، بر ما واجب است که تمام تلاش خویش را انجام دهیم تا حضور حداکثری در انتخابات را شاهد باشیم، برای حفظ این وحدت و همبستگی، پرهیز از هرگونه اخبار حاشیه ای و دوری از انتشار گزارش هایی که زمینه ساز تفرقه و اختلاف است، بسیار مهم و اساسی خواهد بود.

رسانه ها باید با فاصله گرفتن از حواشی و بدون سیاسی بازی در راستای اطلاع رسانی صحیح و توسعه استان گام بردارند و با رعایت خطوط قرمز، فضای انتخابات را به محیط تقابل بین اقشار یا تحریک مردم تبدیل نکنند تا شاهد برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم باشیم.»

tel final1

Share