توسط شهرداری های لاهیجان و رشت صورت گرفت

قابل توجه علاقه مندان; فراخوان طراحی المان های نوروزی برای شهرهای لاهیجان و رشت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در آستانه فرا رسیدن بهار شهرداری رشت و شهرداری لاهیجان برای طراحی المان های نوروزی شهری فراخوان داده و از علاقه مندان دعوت به همکاری کرده اند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در آستانه فرا رسیدن بهار شهرداری رشت و شهرداری لاهیجان برای طراحی المان های نوروزی شهری فراخوان داده و از علاقه مندان دعوت به همکاری کرده اند.
بر اساس اعلام سازمان زیباسازی شهرداری رشت، موضوعات فراخوان در دو بخش «آیین ها و سنت های بومی و ملی و نوروز» و هویت شهرnorozUntitledی تعریف شده است و علاقمندان شرکت در فراخوان ضمن پرداختن به ایده ها و علایق شخصی خود برای طراحی المانها باید بتوانند مواردی مانند سرزندگی و پویائی ، تعامل با شهروندان ، استفاده کاربردی از فضا ، ایجاد حس تعلق ، دعوت کنندگی ، یادآوری خاطرات ، زیبائی ، احساس نشاط و هیجان و … در مخاطب به وجود آورند و ترجیحا هویت و ساختار ایرانی ، اسلامی در طراحی آثار رعایت شده باشد.

سازمان زیباسازی شهرداری رشت برای ۱۰ طرح برگزیده لوح تقدیر و نیم سکه بهار آزادی در نظر گرفته است.جهت دریافت فرم شرکت در فراخوان و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید به نشانی www.rasht-zibasazi.ir مراجعه نمایید.

معاونت طرح و برنامه شهرداری لاهیجان (واحد زیباسازی) نیز در اطلاعیه خود , موضوعات فراخوان را در چهار بخش  آیین ها و سنت های بومی و ملی و نوروز, هویت شهری( تاریخ معاصر و باستانی لاهیجان ، چهره های شاخص و ماندگار شهر ،  معماری بومی  شهر ، سوغات و صنایع دستی شهر و . . .) , زندگی و مفاهیم اخلاقی و معنوی و سعی در برقراری ارتباط خلاق با شهروندان تعیین کرده است.

شهرداری لاهیجان به طراحان ۶ اثر برتر طبق نظر کمیته داوران جوایزی تقدیم خواهد کرد بطوریکه دو طرح اول مبلغ ۱/۵ میلیون تومان و لوح تقدیر, دو طرح دوم ۱ میلیون و لوح تقدیر و دو طرح سوم مبلغ ۵۰۰  هزار تومان و لوح تقدیر دریافت خواهند نمود.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت فرم شرکت در فراخوان و یا کسب اطلاعات بیشتر  به نشانی http://lahijan.irمراجعه نمایند.

tel final1

Share