حاجی پور در جلسه کمیسیون بهداشت شورا

آقای شهردار باید حرف گوش کند/ شهردار نمی تواند بگوید در مدیریت شهری خیلی از ما بیشتر می داند/مگر می شود آتش نشان یک ماه حقوق نگیرد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حاجی پور گفت: ما بارها گفتیم که هیچ پرداختی نباید ۲۰ ام به بعد صورت بگیرد و این بار دیگر باید این موضوع به شهردار ابلاغ شود. مگر می شود آتش نشان من یک ماه حقوق نگیرد!؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسماعیل حاجی پور شصت و نهمین جلسه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت اظهار کرد:آفرین به شرف فرزندان (آتش نشانان) غیرت مند شهر باران. اما می خواهم بدانم ضمانت اجرایی صحبت هایی که در این جلسه می کنیم چیست!؟ ما باید مباحث مطروحه را به عنوان طرح به شورا ببریم تا در آن جا مصوب شود وگرنه جلسات ما ارزشی نخواهد داشت و فقط درد دل می شود.

photo_2015-12-08_14-55-18به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ,حاجی پور ادامه داد: خواهش بنده این است که به گونه ای عمل کنیم که اثرگذاری جلسات خودش را نشان دهد.

بازار رشت انبار باروت است

حاجی پور بازار رشت را انبار باروت خواند و افزود:هنوز برای زمانی که بازار آتش بگیرد راهی برای اطفای حریق وجود ندارد و بازار ما باروت است . اگر یک مغازه آتش بگیرد تا آتش نشانان به صحنه برسند بیست مغازه آتش می گیرد,اگرچه کارهایی جهت بهبود این شرایط شده است اما کافی نیست و ما باید بازاریان را توجیه کنیم که باید این بحث را جدی بگیرند.
وی ادامه داد: اگر نیاز است شورای تأمین را در این زمینه دخیل کنید.

انتقاد از عدم اختصاص کامل بودجه آتش نشانی

عضو کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت با بیان اینکه بخش اعظم مبالغ اختصاص یافته در بودجه به سازمان آتش نشانی تعلق نگرفته است ,یادآور شد:پرداخت درآمدهای مربوط به سازمان آتش نشانی به عنوان ارتش دفاعی شهر بایستی مورد توجه قرار گیرد.
حاجی پور خطاب به مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رشت اظهار کرد: آقای مقصودی پاسخ دهند که آیا فقط افزایش ایستگاه داشته ایم یا اینکه امکانات لازم هم فراهم شده است؟!

وی افزود:اگر تعداد ایستگاه های آتش نشانی به ۱۷ ایستگاه افزایش پیدا کند اگرچه باعث دسترسی سریع تر به مناطق آسیب دیده می شود اما باید علاوه بر افزایش ایستگاه به امکانات و نیرو موجود در آنها نیز توجه شود.

آقای شهردار باید حرف گوش کند/ شهردار نمی تواند بگوید در مدیریت شهری خیلی از ما بیشتر می داند

حاجی پور با بیان اینکه همانطور که ماشین نیاز به بنزین دارد انسان نیز نیاز به منابع دارد تا حرکت کند ,اظهار کرد: با وجود اینکه بنده شهردار را دوست دارم اما اگر حرف گوش نکند از درجه دوست داشتن ها کاسته می شود و آقای شهردار باید حرف گوش کند.
وی ادامه داد: آقای شهردار نمی تواند بگوید که در بخش شهرداری و مدیریت شهری خیلی از ما بیشتر می داند زیرا ما هم در شهرداری کار کرده ایم.

مگر می شود آتش نشان یک ماه حقوق نگیرد

حاجی پور گفت: ما بارها گفتیم که هیچ پرداختی نباید ۲۰ ام به بعد صورت بگیرد و این بار دیگر باید این موضوع به شهردار ابلاغ شود. مگر می شود آتش نشان من یک ماه حقوق نگیرد!؟ خیلی بد است که کارمندان شهرداری می رود از بیمه خود استفاده کند ولی پول بیمه آنها پرداخت نمی شود.
عضو کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت اظهار کرد:  اگر حقوق آتش نشانان به موقع پرداخت شود به علت کم بودن حقوق ,پرسنل دچار مشکل می شوند اما شاهدیم که حقوق آنها یک ماه به تأخیر می افتد.

وی ادامه داد: من ساعت شش صبح بیرون آمدم کارگر خدمات شهری که در این سرما مشغول کار بود به من گفت از مهر ماه حقوق نگرفته ام.با تمام احترامی که برای شهردار قائلم در طول مدتی که بنده در شهرداری بودم هیچ وقت چنین اتفاقی نیفتاده بود.

tel final1

Share