در مراسم افتتاح زیرگذر سرداران شهید لطفی

از شرمساری حاجی پور بابت طولانی شدن پروژه تا انتظاراتش از فرزند و امیرکبیر گیلان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حاجی پور با بیان اینکه بابت طولانی شدن این پروژه شرمسار مردم شده است، متذکر شد: باید طوری عمل کنیم که برخی مشکلات حین کار قبل از اجرای پروژه ها پیش بینی شود و به مردم قول می‎دهیم که در آینده جبران کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسماعیل حاجی پور در مراسم افتتاح زیرگذر سرداران شهید لطفی خیابان شهید رجایی رشتیان با قدردانی از اعضای شورا و شهردار رشت در ابتدای سخنان خود بابت طولانی شدن روند پروژه از مردم رشت و منطقه عذرخواهی کرد و افزود: در هر جایی که ایرادی به کار ما وارد باشد باید شهامت عذرخواهی را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت، عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه فرزندان رشت تمام تلاش خود را برای رفاه حال مردم می کنند یاد آور شد: انجام کار ها بصورت اصولی زمانبر است و نمی توانیم پروژه‌ها را باری به هرجهت به اتمام برسانیم و ناقص تحویل مردم دهیم.

حاجی پور با بیان اینکه بابت طولانی شدن این پروژه شرمسار مردم شده است، متذکر شد: باید طوری عمل کنیم که برخی مشکلات حین کار قبل از اجرای پروژه ها پیش بینی شود و به مردم قول می‎دهیم که در آینده جبران کنیم.

وی در ادامه اظهارات خود خطاب به محمدعلی نجفی استاندار گیلان گفت: شما فرزند گیلان هستید و به میز استانداری عزت داده اید اما از شما انتطار کمک و همراهی داریم.

رئیس شورای شهرستان رشت به کمک های استاندار در احداث پارک مفاخر و پارک لاکان اشاره کرد و گفت: وقتی ساری برای پروژه هدایت آبهای سطحی ۶۶ میلیارد تومان منابع دولتی دریافت میکند انتطار داریم که رشت نیز از این منابع بهره مند شود.

حاجی پور به تصویب طرح جمع اوری آب‌های سطحی توسط شورای چهارم رشت و کمک استانداری در تامین لوله اشاره کرد و یادآور شد: انتطار از دولت این است که کمکهای دولتی افزایش یابد زیرا رشت نیازمند منابع فراوان است.

وی رشت را پیشانی گیلان و محل مانور اقدامات دولت خواند و بار دیگر با قدردانی از اعضای شورا و شهردار رشت اظهار کرد: ممکن است فرصت حضور شخصیتی چون نجفی در استانداری و افتخار ایران دکتر نوبخت در دولت مهیا نشور و بنابراین باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

حاجی پور افزود: از آقای دکتر نوبخت امیرکبیرمان انتظار داریم که حق گیلان را بگیرند تا گیلان و رشت به جایگاه اول خود برگردد و شان مردم در دولت تدبیر و امید که محبوب مردم است رعایت گردد.

Share