حاجی پور عضو شورای شهر رشت:

شهرداری رشت چه زمانی می خواهد به ثبات مدیریتی برسد؟!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حاجی پور با انتقاد شدید از عزل و نصب مدیران شهری گفت:می خوام بدانم شهرداری چه زمانی می خواند به ثبات مدیریتی برسد؟!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یک صد و سیزدهمین جلسه شورای شهر رشت عصر امروز با حضور خبرنگاران در صحن این شورا در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ,اسماعیل حاجی پور , فاطمه شیرزاد و محمود باقری خطیبانی به عنوان سه ناطق جلسه معرفی شدند.

hajipoor_9204اسماعیل حاجی پور در ابتدای این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار همدانی فرمانده اسبق لشگر ۱۶ قدس گیلان روز جهانی سالمندان و نابینایان را نیز تبریک گفت و اظهار داشت: از ریاست شورای شهر تقاضا دارم از شهردار رشت بخواهد تا هر ۱۵ روز یکبار برای ارائه گزارش کار در شورا حاضر شود.

وی با قدرانی از ثابت قدم بابت انجام خدماتی که تاکنون انجام داده است یادآور شد:وقتی بر کارهای خوب ایشان صحه گذاشته می شود بدان معنا نیست که نباید کارهای بد وی را دید و حرفی نزد.

حاجی پور با انتقاد شدید از عزل و نصب مدیران شهری گفت:می خوام بدانم شهرداری چه زمانی می خواهد به ثبات مدیریتی برسد؟!

این عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه شهردار رشت تاکنون دست به عزل و نصب ۷۰۰ تن از مدیران زده است تصریح کرد:ما نمی خواهیم در کار شهردار دخالت کنیم ولی اعضای شورای شهر باید در جریان عزل و نصب ها قرار بگیرند.

وی افزود:وقتی به شهرداری زنگ میزنیم و بعدا متوجه می شویم که وی یک ساعت پیش عزل شده است, این مسئله توهین به شورا است.

حاجی پور با اشاره به اینکه خودش زمانی شهردار بوده است , عنوان داشت:از بیستم هر ماه به آن طرف نباید پرداختی های شهرداری انجام شود تا حقوق پرسنل خود شهرداری به موقع پرداخت شود.

عضو شورای شهر رشت در ادامه گفت:شهردار رشت باید با مدیران استانی تعامل داشته باشد.

حاجی پور در ادامه به روز عصای سفید اشاره کرد و گفت:باید معابر و پارک ها برای نابینایان استاندارد سازی شود و همچنین از استاندار محترم تقاضا دارم تا سهم سه درصدی استخدام نابینان به درستی اجرا شود.

رفیعی نوده در پاسخ به اظهارات حاجی پور گفت:به شهردار رشت درمورد عزل و نصب ها تذکر داده شده است اما ایشان گفتته اند که عزل و نصب ها محرمانه است.

teledintitled

Share