جعفرزاده نماینده مردم رشت در جمع بازاریان:

خیابان شریعتی بازگشایی شود/تا حل کامل مشکلات در کنار بازاریان هستیم/احداث پیاده راه سازی سه شیفته شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده با بیان اینکه مدافع اجرای پروژه های توسعه شهری است از شهردار رشت خواست در زمینه امکان بازگشایی خیابان شریعتی با مشاوران پروژه مشورت های لازم را انجام دهد تا در صورت امکان این خیابان بازگشایی گردد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عصر دیروز نشست بازاریان بافت مرکزی شهر رشت با حضور غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی و حسن تأمینی نمایندگان مردم رشت در مجلس و شهردار کلانشهر رشت جهت کاهش مشکلات بازاریان برگزار شد.

* پروژه احداث پیاده راه سازی سه شیفته شود

IMG_20151104_163411جعفرزاده در ابتدای این نشست با قدردانی از بازاریان، شهردار رشت و  تأمینی برای حضور در این جلسه خطاب به ثابت قدم گفت: بازاریان در راستای احداث پیاده راه دچار مشکلاتی شدند که در جلسه قبلی برای حل این مشکلات شما قول هایی به آنها دادید که بخشی از آنها انجام شده و تعدادی دیگر نیز به هر دلیلی تاکنون انجام نشده است به همین علت بنده از شما خواهش کردم  تا جلسه ای دیگر در راستای کاهش مشکلات برگزار شود.

جعفرزاده گفت: باید آغاز فصل سرما و همچنین نزدیک شدن به بازار شب عید مورد توجه قرار گیرد و اجرای عملیات تسریع و قول های داده شده عملیاتی شود.

نماینده مردم رشت در مجلس اظهار کرد: بنده مطلع هستم که شهردار به صورت کامل بر اجرای این طرح نظارت دارند و سرکشی می کنند اما باید سرعت اجرای پروژه بیشتر شود و حتی خواهش بنده این است که اجرای پروژه سه شیفته شود و به صورت شبانه روزی کار کنید.

* بر روی پروژه کار مطالعاتی صورت گرفته است/ضرورت تسریع در اجرای پروژه

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه مورد قبول همه است, اضافه کرد: دغدغه ی بازاریان دغدغه ما نیز هست. ماه ها در خصوص این پروژه صحبت و مطالعه شده است و این به چه معنا است که برخی می گویند این موضوع یک تصمیم شخصی است!؟ مگر شهر صاحب ندارد!؟ مگر می تواند یک فرد بیاید و تمام شهر را کند و کاری کند!؟ این چه حرفی است که زده می شود!؟ دو سال است که در این زمینه کار مطالعاتی می شود و حداقل برای چهارماه , ده ها جلسات کارشناسی گذاشته شده و بنده به شخصه در پنج جلسه حاضر شدم و موضوع به موضوع بررسی انجام دادیم و همه پای آن را امضا کردند.

جعفرزاده اضافه کرد:همه کسانی که امروز در یک قنادی حاضر می شوند و می گویند که بروید فلان کار را انجام بدهید، پای آن برگه را امضا کردند؛ البته مشکلاتی نیز وجود دارد و همه این موضوع را قبول داریم.

نماینده مردم رشت در ادامه تصریح کرد: «ثابت قدم» نیز می توانست هیچ کاری انجام ندهد و صرفا زباله ای جمع می کرد و هیچ دردسری نمی کشید و در پایان ماهانه حقوق خود را می گرفت.خواهش بنده از آقای شهردار این است که تمام توان شهرداری را بگذارد تا مدت بهره برداری از پروژه کوتاه شود زیرا ما هیچ راهی نداریم جز اینکه هرچه سریع تر این پروژه را به اتمام برسد.

جعفرزاده با بیان اینکه در بحث فاضلاب خیابان شریعتی و پارکینگ ها, متأسفانه اقدامی نشده است یادآور شد: این جلسه بدین منظور برگزار شده تا مشکلات بازاریان کاهش یابد و طی صحبت های انجام گرفته با آقای تأمینی به این نتیجه رسیدیم که با کمک استاندار , نشستی با دکتر عسگری رییس سازمان مالیاتی کشور برگزار تا مالیات بازاریان کاهش و یا بطور کلی بخشیده شود.

وی اضافه کرد:دوسال دیگر همه به خاطر اجرای اجرای این پروژه تمجید می کنند ولی امروز بخشی از بازاریان لطمه می خورند که باید به آنها کمک کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس خطاب به شهردار گفت:خواهش می کنم به مجموعه شهرداری فراخوان بزنید تا این کار هر چه سریع تر صورت بگیرد زیرا شما می توانید این کار را انجام دهید.

* خیابان شریعتی بازگشایی شود/تا حل کامل مشکلات در کنار بازاریان هستیم

IMG_20151104_184002جعفرزاده با بیان اینکه مدافع اجرای پروژه های توسعه شهری است از شهردار رشت خواست در زمینه امکان بازگشایی خیابان شریعتی با مشاوران پروژه مشورت های لازم را انجام دهد تا در صورت امکان این خیابان بازگشایی گردد.

وی ادامه داد: یکی از خاصیت های برنامه ریزی انعطاف پذیری است بنابراین نمی توانیم انتظار داشته باشیم که هر چه ما می گوییم مردم بگویند چشم.

جعفرزاده در پایان بر تداوم برگزاری این جلسات برای حل مشکلات بازاریان تاکید کرد و گفت: می توانستیم بیرون بیاستیم تا به ما آسیبی نرسد ولی مانند خیلی از افراد سیاسی کاری نمی کنیم. کنار شما هستیم و سعی می کنیم جلساتی با دیگر نهادها برگزار کنیم تا مشکلات بطور کامل رفع شود.

 

tel final1

Share