تأمینی نماینده مردم رشت در جمع بازاریان:

باید برای رشت کاری کرد/مشکلات شهر به بن بست رسیده است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تأمینی گفت: اگر شهر رشت همین گونه باقی بماند در چند سال آینده به بن بست می رسیم بنابراین می بایست چنین طرحی پیاده می شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  نشست مشترک بازاریان بافت مرکزی شهر رشت با حضور غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی و حسن تأمینی نمایندگان مردم رشت در مجلس و شهردار کلانشهر رشت جهت کاهش مشکلات بازاریان برگزار شد.
IMG_20151104_163411حسن تأمینی با توجه به صحبت های یکی از بازاریان مبنی بر عدم اطلاع رسانی مناسب قبل از اجرای پروژه پیاده راه سازی گفت: بنده هم در این زمینه گلایه مند هستم زیرا از شورای شهر و شهردار محترم خواهش کرده بودیم ما را باخبر کنند و به نمایندگان بگویند که چه وظیفه ای دارند و در کجای این کار قرار گرفته اند!

نماینده مردم شهر رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمانی که بنده سوئیس رفته بودم برای قطع یک درخت از مردم رأی گیری می شد یادآور شد: ما نمایندگان از بسیاری مشکلات که در جامعه به وجود می آید بی خبر هستیم.

تأمینی با اشاره به اینکه مشکلات شهر رشت به بن بست رسیده است خاطرنشان کرد:تاکنون در رشت به عنوان یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران مدیریت واحدی حاکم نبوده و هرکس هرکاری دلش خواسته انجام داده است.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: شما به شهرهای مهم دنیا که بروید می بینید این طرح را اجرا کرده اند ولی اینکه چقدر آسیب دیده اند بنده اطلاعی ندارم.

وی ادامه داد: ما می توانیم کارهای زیادی انجام دهیم اما اگر شهر رشت همین گونه باقی بماند در چند سال آینده به بن بست می رسیم بنابراین می بایست چنین طرحی پیاده می شد و در حال حاضر باید کمک کنیم تا مشکلات این طرح برطرف شود.

تأمینی با تاکید بر اینکه باید راهکارهایی برای حل مشکلات آن دسته از بازاریانی که متضرر شده اند پیدا کنیم یادآور شد: رایزنی جهت لغو مالیات بازاریان یکی از راه ها است اما بپذیریم که برای شهر رشت باید کاری کرد تا دیگر شاهد بافت فرسوده نباشیم.

نماینده رشت خطاب به بازاریان گفت:بنده می توانستم سیاسی عمل کنم و در این جلسه حضور نیابم اما همه ما مسئول هستیم و بازاریان حقی بر گردن ما دارند.این کار تنها تصمیم شخصی شهردار نیست و قانون نیز چنین اجازه ای به شهردار نمی دهد اما آموزش ها و اطلاع رسانی به درستی صورت نگرفته است.بنده سرباز شما هستم و تلاش می کنم مشکلات را بررسی کنم.

تامینی در پایان گفت: شورای شهر و شورای ترافیک استان می بایست در راستای اجرای این طرح جلسه ای با نمایندگان مجلس برگزار می کردند.

 

tel final1

Share