صبح امروز اتفاق افتاد:

مدیر عامل جدید سازمان اتوبوسرانی رشت معارفه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،روز شنبه مورخ ۱۱ مهر جلسه معارفه مرتضی شریفی، مدیر عامل جدید سازمان اتوبوسرانی در سازمان اتوبوسرانی رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،روز شنبه مورخ ۱۱ مهر جلسه معارفه مرتضی شریفی، مدیر عامل جدید سازمان اتوبوسرانی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه جباری مشاور عالی شهردار رشت ضمن تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت : در حال حاضر شهرداری رشت دوره گذاری را طی می کند و در حال تغییر به مرحله پیشرفت است.

وی افزود : در پی ایجاد تحولات ساختار هایی تغییر پیدا خواهد کرد و تغییر ساختاری در سازمان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی و در آینده سازمان پایانه های شهرداری رشت و ادغام در یک مجموعه ، از اینگونه تغییرات تشکیلاتی است.

مشاور عالی شهرداری یاد آور شد : بررسی ها و تجربیات نشان داده که این تغییر رویکرد و تلفیق ، در این سه سازمان کارکرد و بازدهی مطلوبتری داشته و امید است با دیدگاه و نگرش مدیریتی جدید در این مجموعه به نتایج شایسته تری دست یابیم.

۰۱۱۱۱

 

در ادامه حق جو مدیر حراست شهرداری رشت نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات زکی زاده مدیرعامل اسبق سازمان برای شریفی مدیر جدید این مجموعه آرزوی موفقیت و پیروزی روز افزون نمود.۰۱۱۱۲

جمشید پور معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری رشت نیز ضمن تشکر از زحمات و تلاش های زکی زاده که در مدت تصدی در این جایگاه با وجود تمامی مشکلات و موانع در ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی و وجود کمبودها ، تمامی تلاش خود را در اداره امور بکار بسته ، برای شریفی آرزوی توفیق روز افزون داشت و گفت : در حال حاضر فرد مسئول در این سازمان بار مسئولیت چند پروژه مهم ساماندهی حمل و نقل و تردد در محدوده طرح ترافیک در سه مسیر به میدان شهرداری از خیابان شریعتی ، سعدی ، امام خمینی تامین ناوگان اتوبوس و مینی بوس حمل و نقل درون شهری و اجرای خط ویژه اتوبوس های تندرو را بر عهده دارند که قطعاً با تدبیر و اولویت لازم در این امور موفق خواهند بود.

در ادامه نیز زکی زاده ضمن تشکر از همکاری های جمشید پور معاونت حمل و نقل ترافیک در مدت حضور ایشان ، از پرسنل سازمان اتوبوسرانی خواست که تمامی تلاش خود را در ادامه راه با همکاری مدیر عامل جدید برای اداره امور و انجام وظایف بکار گیرند.

۰۱۱۱۳
در پایان نیز شریفی ضمن تقدیر از زحمات مدیر عامل سابق سازمان اتوبوسرانی زکی زاده تصریح کرد : قطعاً استفاده از تجربیات ایشان در ادامه مسیر امور مربوطه موثر خواهد بود.

۰۱۱۱۶

 

Share