شیرزاد در خصوص سومین اجلاس راهبردهای توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرهای ایران عنوان کرد:

نگاه سطحی به فرهنگ آسیب زا است/شهرهای کشور به تعامل در حوزه های فرهنگی و اجتماعی نیازمند هستند/رونمایی از سند راهبردی آموزش های شهروندی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شیرزاد با بیان اینکه برگزاری اینگونه همایش ها موجب تبادل تجرییات اعضای شوراهای کشور می شود تصریح کرد:متاسفانه نگاه سطحی به فرهنگ آسیب های زیادی به وجود آورده است.شهرهای کشور به تعامل در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و تبادل تجربیات نیازمند هستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سومین اجلاس راهبردهای توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرهای ایران با حضور اعضای شورای اسلامی شهرهای سرتاسر ایران و همچنین معاونین فرهنگی و اجتماعی شهرداری ها در در محل تالار خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

photo_2015-07-31_00-39-52فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در خصوص برگزاری این همایش گفت: در این همایش بر توسعه و تعالی فرهنگی اجتماعی شهرها,آسیب شناسی اجتماعی و مسئولیت پذیری اعضای شورا در خصوص این معضلات تاکید شد.
نماینده شورای شهر رشت در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه برگزاری اینگونه همایش ها موجب تبادل تجرییات اعضای شوراهای کشور می شود تصریح کرد:متاسفانه نگاه سطحی به فرهنگ آسیب های زیادی به وجود آورده است.شهرهای کشور به تعامل در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و تبادل تجربیات نیازمند هستند و در این همایش بر ضرورت ارزیابی تاثیرات اجتماعی و فرهنگی در پروژه ها تاکید بسیاری شد.
.
شیرزاد با اشاره به رونمایی از سند راهبردی آموزش های شهروندی در این مراسم گفت: بنده و آقای نیکومنش نودهی در کنار ۷۶ نفر دیگر به عضویت هیئت موسس فرهنگی(مدیریت فرهنگی)در آمده ایم و قرار است در جسه فردا از بین ما ۱۱ نفر برای تدوین اساسنامه انتخاب شوند.

عضو رسانه ای شورای شهر رشت بازدید از نمایشگاه مدیریت محله محور که شهرداری رشت هم اکنون به دنبال اجرای آن است را از دیگر برنامه های امروز دانست و افزود:اعضای شورای شهرهای ایران از با حضور در این نمایشگاه از بخش های مختلف آن نظیر خانه ورزش و تفریحات,خانه شهریاران جوان , خانه کودک و سلامت و…,دیدن کردند و همچنین بازدیدی میدانی از اراضی عباس آباد داشتند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت در پایان با اشاره به سخنرانی قالیباف شهردار تهران در مراسم افتتاحیه این همایش گفت:دکتر قالیباف در سخنانی «استقلال واقعی هر کشور و ملتی را منوط به استقلال فرهنگی آنها دانستند.»

گفتنی است چهارمین همایش مجمع مشورتی بانوان شوراهای شهر ایران نیز صبح فردا با حضور فاطمه شیرزاد برگزار می شود.

photo_2015-07-31_00-40-43photo_2015-07-31_00-40-07

Share