ثابت قدم در محفل قرآنی محله سنگسازی رشت:

وظیفه داریم توازن در ارائه خدمات را در تمامی محلات رشت برقرار کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در روز جمعه ۵ تیر محفل انس با قرآن در مسجد امام علی (ع) محله سنگسازی رشت با حضور ثابت قدم شهردار رشت ، موسوی روزان و علوی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت و جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در روز جمعه ۵ تیر محفل انس با قرآن در مسجد امام علی (ع) محله سنگسازی رشت با حضور ثابت قدم شهردار رشت ، موسوی روزان و علوی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت و جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری برگزار شد.۰۲۸۴

در ابتدای این مراسم ثابت قدم شهردار رشت نظر به مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان اظهار داشت : حضور ما در محلات و تمامی ۵۵ محله شهر رشت تلاش برای برطرف کردن مشکلات شهروندان می باشد و مجموعه شهرداری تمامی تلاش خود را برای رفع مشکلات موجود در محلات خواهد نمود و امید است که این امر در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

شهردار رشت در ادامه با توجه به عدم رعایت توازن و عدالت در توسعه شهری گفت : ما وظیفه داریم که توازن را در ارائه خدمات در محلات تمامی نقاط شهر برقرار کنیم ، این چیزی است که کمتر در محلات شهری به آن پرداخته شده است. به محلاتی که از نظر سرمایه و ثروت قابلیت بیشتری داشته عموماً بیشتر رسیدگی شده و متأسفانه بحث مربوط به عدالت در توسعه شهری رعایت نشده است.

وی افزود : اگر بخواهیم اصول توسعه شهری را درست و متوازن رعایت کنیم می بایست به محلاتی که از امکانات کمتری برخوردارند توجه شود و توزیع سرمایه در این محلات افزایش یابد و توسعه در محلاتی که در طول زمان ، کمتر به آنها توجه شده است انجام شود.

ثابت قدم در ادامه نظر به بیان اهمیت وجود دو رودخانه زرجوب و گوهررود در شهر رشت گفت : به زودی برنامه های خود را در زمینه بهسازی برای رودخانه ها و حاشیه های آنها را به مرحله اجراء در خواهیم آورد که در این صورت مشکلات زیست محیطی ساکنین حاشیه رودخانه ها با ایجاد فضای سبز در این محلات رفع گردد و بستری می شود برای فضاسازی فرهنگی و ورزشی در محلات شهر رشت.

گفتنی است که از دیگر برنامه های اجراء شده در این محفل قرائت قرآن توسط قاری بین المللی حسین رفیعی است.

۰۲۸۲ ۰۲۸۳ ۰۲۸۵ ۰۲۸۶

Share