توقف دو دستگاه خودرو حامل ماسه غیر مجاز و بازداشت مأمور قلابی در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرهنگ رحیم شعبانی اظهار کرد: ماموران انتظامی بخش خشکبیجار در حین انجام وظیفه ، دو دستگاه خودروی داف را که حامل بیش از ۲۰ تن ماسه بود، در محور بخش خشکبیجار به رشت متوقف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرهنگ رحیم شعبانی اظهار کرد: ماموران انتظامی بخش خشکبیجار در حین انجام وظیفه ، دو دستگاه خودروی داف را که حامل بیش از ۲۰ تن ماسه بود، در محور بخش خشکبیجار به رشت متوقف کردند.۸۱۵۴۲۳۸۷-۶۳۳۷۵۹۷

وی با بیان اینکه حمل بار ماسه بدون اخذ مجوز از سازمان صنایع و معادن قاچاق محسوب می شود، افزود: این محموله نیز بدون مجوز حمل می شده و متهمان پس از انتقال به پاسگاه انتظامی با تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ شعبانی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق، مراتب را در اسرع وقت به اطلاع پلیس رسانده تا جلوی هدر رفت سرمایه های ملی گرفته شود.

* مامور قلابی در رشت دستگیر شد

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری مامور تقلبی در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ سید رسول صمدی ادامه داد: در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر اینکه فردی در یکی از محلات شهرستان رشت با جعل عناوین دولتی برای خود ابهت کاذبی را ایجاد کرده؛ بررسی موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران عملیات ویژه در بررسی های به عمل آمده از صحت و سقم موضوع اطلاع یافته و پس از شناسایی مخفیگاه و اخذ مجوز قضایی، با تشکیل دو تیم عملیاتی توانستند در یک عملیات ضربتی او را در مخفیگاهش دستگیر و به مرجع قضایی تحویل دهند.

رییس پلیس امنیت عمومی استان گیلان با اعلام اینکه متهم پس از اعتراف به اعمال خود با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، از همشهریان گیلانی خواست حتما برای احراز هویت ماموران دولتی کارت شناسایی درخواست کرده و موارد مشکوک را به ستاد خبری پلیس امنیت عمومی به شماره ۲۱۸۳۵۰۰ اطلاع دهند./ایرنا

Share