سرپرست پلیس پلیس امنیت عمومی گیلان خبر داد:

دستگیری مامور قلابی در رشت | متهم ۲۲ ساله به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد

سرهنگ علی صداقت، سرپرست پلیس پلیس امنیت عمومی استان گیلان از شناسایی و دستگیری مامور قلابی در شهر رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست پلیس پلیس امنیت عمومی استان گیلان از شناسایی و دستگیری مامور قلابی در شهر رشت خبر داد.

سرهنگ علی صداقت در تشریح این خبر گفت: کارشناسان پلیس امنیت عمومی در پی رصد فضای مجازی فردی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام که خود را مامور یکی از ارگان‌های دولتی معرفی می‌کرد شناسایی و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات فنی صورت گرفته مخفیگاه متهم را در شهرستان رشت شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه متهم ۲۲ ساله دستگیر شد، ادامه داد: در بازرسی از محل دستگیری متهم دو دست لباس یکی از ارگان‌های دولتی و تعدادی تجهیزات نظامی که برای سواستفاده از شهروندان مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت، کشف شد.

سرهنگ صداقت تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان گیلان در پایان گفت: برای جلوگیری از سوءاستفاده افراد سودجو در صورت مواجه شدن با درخواست‌های غیرمعقول افرادی که خود را مامور ارگان‌های دولتی معرفی می‌کنند حتماً از آنها کارت شناسائی معتبر درخواست و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share