جشنواره عمار همچنان در سراسر کشور در حال برگزاری است

ادامه اکران‌های هسته‌ای جشنواره عماردر مصلاهای نماز جمعه گیلان+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اکران‌های مردمی موسوم به «اکران‌های هسته‌ای» جشنواره مردمی عمار که از ۱۰ اردیبهشت آغاز شده همچنان در سراسر کشور و توسط اکران‌کنندگان مردمی در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اکران‌های مردمی موسوم به «اکران‌های هسته‌ای» جشنواره مردمی عمار که از ۱۰ اردیبهشت آغاز شده همچنان در سراسر کشور و توسط اکران‌کنندگان مردمی در حال برگزاری است.

اکران‌های مردمی موسوم به «اکران‌های هسته‌ای» جشنواره مردمی عمار که از ده اردیبهشت آغاز شده همچنان در سراسر کشور و توسط اکIMG_1810ران‌کنندگان مردمی در حال برگزاری است.

در همین برنامه سراسری فیلم‌های هسته‌ای جشنواره عمار جمعه گذشته در شهرهای مختلف کشور اکران و با استقبال نمازگزاران در شهرهای مختلف روبرو شد.

در نماز جمعه بهبهان استان خوزستان خوزستان، کلیپ «صداقت آمریکایی» و مجموعه کیف انگلیسی با توجه به زمان مذکرات هسته‌ای انتخاب شد و قبل از شروع خطبه‌های نماز جمعه اکران شد.

در این اکران که بیش از صد نفر در آن حضور داشتند پس از اکران‌ها نظرسنجی انجام شد که در آن مردم خواهان اکران هر هفته فیلم‌های عمار در مصلی‌های نماز جمعه شدند و در پایان مراسم نیز تعداد قابل توجهی از تماشاگران خواهان دریافت این کلیپ‌ها شدند.

همچنین در مراسم نمازجمعه این هفته بندر کیاشهر استان گیلان، به همت ستاد نماز جمعه این شهر فیلم مستند «گام نهایی» در محل مصلی نماز جمعه برای نمازگزاران اکران شد.

همچنین کانون قرآن این شهر نیز پس از اکران موفق فیلم‌های جشنواره عمار در نماز جمعه خواهان نمایش فیلم‌های این جشنواره در کانون خود شد.

در در استان کهگیلویه و بویر احمد نیز در دو منطقه «سوق» و «دیشموک» اکران‌های مردمی هسته‌ای برگزار شد.

در اکران «سوق» که در دو محل مصلی نماز جمعه و میدان اصلی شهر برگزار شد مستند «لبه روشنایی» اکران و نمازگزاران و دیگر مردم در محیطی صمیمی به تماشای آن نشستند.

در محل اول اکران جمعیتی حدود ۳۰۰ نفر و در میدان اصلی شهر جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ نفر با حضور در محل به تماشای این مستند نشستند.

همچنین در مراسم نماز جمعه این هفته دیشموک انیمیشن «جایزه ایرانی اوباما» و تعدادی از دیگر آثار در زمینه هسته‌ای اکران شد که با استقبال خوب نمازگزاران مواجه شد و در پایان این اکران، بینندگان خواستار اکران دوباره فیلم‌ها در هفته آینده شدند.

اما مهمترین اکران‌های هسته‌ای در مصلای نماز جمعه‌ها در سه شهر اندیمشک استان خوزستان و شهرهای بمو بردسیر استان کرمان بود.

در مراسم اکران هسته‌ای شهر اندیمشک، نماهنگ «پیر فرزانه» به اکران درآمد که با نظرسنجی‌ صورت گرفته در پایان برنامه مشخص شد که اکران این فیلم با بازخورد مثبتی از طرف تماشاگران و نمازگزاران رو به رو شده است.

در این برنامه که بیش از ۲۰۰ نفر از اهالی اندیمشک حضور داشتند حاضران خواستار تداوم اکران‌ها در نماز جمعه شدند.

همچنین در نمازجمعه بم فیلم‌های هسته‌ای جشنواره عمار در ستاد نماز جمعه این شهر اکران شد که در آن جمعی از مردم و اعضای کانون‌های فرهنگی حضور داشتند و در این مراسم فیلم‌های مستند «فرزند کبیرکوه» و «از هیروشیما تا لوزان» به اکران درآمد.

در ستاد نماز جمعه بردسیر نیز مستند «گام نهایی» و فیلم داستانی «فندک انگلیسی» به اکران درآمد که حدود ۱۰۰ نفر از اعضای ستاد نمازجمعه این شهر در مراسم اکران حضور داشتند.

این مراسم نیز با استقبال حاضران مواجه شد و تماشاگران خواستار پخش دوباره فیلم‌ها شدند که قرار شد در نماز جمعه هفته جاری فیلم‌ها برای عموم مردم به اکران درآید.

/فارس

Share