پس از مدت ها تلاش نیروی انتظامی گیلان برای پیدا کردن محل اختفای وی:

زندانی فراری که مرتکب دو قتل در رودبار شده بود در درگیری با ماموران کشته شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فردی که در آذرماه سال ۹۳ با مرخصی از زندان دست به قتل دو نفر از جمله یک مامور پلیس زده بود در درگیری با ماموران نیروی انتظامی گیلان کشته شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فردی که در آذرماه سال ۹۳ با مرخصی از زندان دست به قتل دو نفر از جمله یک مامور پلیس زده بود در درگیری با ماموران نیروی انتظامی گیلان کشته شد.
police-najaآذرماه سال گذشته بود روستای رشته رود و اسکولک شهرستان رودبار شاهد دو حادثه ی هولناک بودند که در جریان آن دو نفر به ضرب گلوله به قتل رسیدند.
یکی از کشته‌شدگان این حادثه، شهید سید سجاد حسینی آغوزبنی از ماموران نیروی انتظامی رودبار بود که در درگیری برای دستگیری قاتل، مورد اصابت چندین گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.
ماجرا این است که قاتل فراری لاهیجانی ، با گرفتن مرخصی از زندان به روستای«رشته رود» آمده و سراغ یکی از اهالی روستا که با او سابقه درگیری و اختلاف داشته را می گیرد و در نهایت پس از درگیری مجدد چندین گلوله به سمت او شلیک می کند.
قاتل پس از عملی کردن نقشه خود پا به فرار گذاشته و به روستای اسکولک رودبار می رود.روز بعد یکی از اهالی روستا قاتل فراری را شناسایی می کند و ماموران انتظامی را در جریان می گذارد.قاتل فراری پس از دیدن ماموران دچار هراس می شود و بی محابا به سمت مامور پلیس شلیک می کند و در این بین موجب شهادت سجاد حسینی آغوزبنی می شود و خود نیز از محل قتل متواری می گردد.
یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با اعلام خبر کشته شدن این قاتل فراری اظهار کرد:پس از وقوع این حادثه تلاش ماموران آگاهی و انتظامی گیلان برای کشف محل اختفای این قاتل ادامه داشته و در نهایت پس از گذشت بیش از سه ماه از وقوع این دو فقره قتل ماموران نیروی انتظامی پس از شناسایی محل اختفای قاتل فراری در شهرستان لاهیجان  با او درگیر می شوند و در این بین وی با گلوله ماموران کشته می شود.

Share