فرمانده انتظامی لاهیجان خبرداد

دستگیری مردی که ۵ سال پیش همسرش را لاهیجان به قتل رسانده و سوزانده بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قاسمی گفت: متهم در ادامه اعتراف اظهار کرد که هنگام بحث و جدل همسرش را هل داده که پس از بر خورد سرش به آسفالت از هوش رفته و دیگر نفس نکشید و سریعاً چند حلقه لاستیک کهنه تهیه کرده و برای از بین بردن شواهد و قرائن جسد را به آتش کشیده و پس از آن متواری شده است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، محمود قاسمی بعد از ظهر امروز در نشست انتظامی لاهیجان چگونگی دستگیری قاتل فراری را تشریح کرد.

۱۳۹۳۰۷۰۱۰۰۱۰۱۳_PhotoAوی با بیان اینکه مرد ۳۹ ساله به اتهام قتل همسرش در لنگرود دستگیر شد، تصریح کرد: در ۲۷ مرداد سال ۸۹ جسد کاملاً سوخته و مجهول‌الهویه در یکی از روستاهای اطراف لاهیجان کشف شد.

فرمانده انتظامی لاهیجان با بیان اینکه شناسایی مقتول غیرممکن بود، افزود: ماموران پلیس آگاهی لاهیجان رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادند و پس از بررسی صحنه جرم و نمونه‌برداری پزشکی قانونی و انجام آزمایش‌های DNA مشخص شد که جسد متعلق به زنی ۳۹ ساله است.

وی با اشاره به اینکه یک روز قبل پلیس آگاهی لنگرود مفقود شدن زن مذکور را اعلام کرده بود، گفت: کاراگاهان پلیس آگاهی تیم ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده تشکیل دادند.

قاسمی انجام اقدام‌های اطلاعاتی و عملیاتی متعدد را موجب مظنون شدن پلیس به همسر مقتوله عنوان کرد و افزود: تلاش ماموران برای دستگیری وی آغاز شد و چندین مرحله ماموران با هماهنگی مقام قضایی به لنگرود عزیمت کردند اما متهم خود را از دید ماموران مخفی می‌کرد.

وی با بیان اینکه همسر مقتوله در یک عملیات غافلگیرانه پلیس در حالی که قصد فرار داشت دستگیر شد، خاطرنشان کرد: این فرد به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی لاهیجان با اشاره به اینکه متهم در ابتدا منکر هرگونه دخالت در قتل همسرش شده بود، یادآور شد: وی با بازجویی‌های فنی و پلیسی و ارائه اسناد و مدارک سرانجام به قتل همسرش اعتراف کرد.

وی ادامه داد: متهم اعتراف کرد که با موتورسیکلت به محل کار همسرش رفته و او را به بهانه صحبت کردن در زمینه مشکلات خانوادگی سوار بر موتورسیکلت کرده و به سمت روستای اطراف لاهیجان کشانده است.

قاسمی گفت: متهم در ادامه اعتراف اظهار کرد که هنگام بحث و جدل همسرش را هل داده که پس از بر خورد سرش به آسفالت از هوش رفته و دیگر نفس نکشید و سریعاً چند حلقه لاستیک کهنه تهیه کرده و برای از بین بردن شواهد و قرائن جسد را به آتش کشیده و پس از آن متواری شده است.

وی با تصریح بر اینکه متهم صحنه قتل را بازسازی کرده است، متذکر شد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی راهی دادسرا شد.

/فارس
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share