پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا - اخبار گیلان و ایران | پربازدیدترین و مخاطب‌ترین رسانه شمال
نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ تشریح کرد:

جزئیات افزایش دوباره حقوق سربازان | ۶ هزار میلیارد تومان منابع جدید برای افزایش حقوق

محسن دهنوی گفت: حداقل حقوق سربازان مجرد در مناطق غیرعملیاتی به ۵ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان و حداقل حقوق سربازان متاهل در مناطق عملیاتی به ۱۱ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

اختصاصی
دبیر اتحادیه میوه و تره بار رشت؛

میدان میوه تره و بار جدید رشت احداث می‎شود | بارفروشان و اعضای میدان آزادی و ولی عصر متحد هستند

دبیر اتحادیه میوه و تره بار رشت نداشتن میدان بار بزرگ را از بزرگترین چالش های رشت خواند و گفت: برای کاهش حجم ترافیک شهر و ارائه خدمات بهتر به مردم لازم است تا میدان بار ولیعصر، آزادی، پیربازار و لب آب را در قالب یک اتحادیه در یک جای واحد جمع کنیم.

با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان؛

کلنگ احداث کارگاه صنعتی گلاب‌گیری در شفت به زمین زده شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش در صنعت پرورش گل محمدی و گلاب‌گیری گفت:حلقه های اولیه تولید اسانس و گلاب در استان وجود دارد و سیاست سازمان جهاد کشاورزی دستیابی به حلقه نهایی است تا از خام فروشی پرهیز شود و ارزش افزوده محصول گل محمدی حفظ شود.

در پی صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی

تنظیم آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود از صبح دوشنبه

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه‌ای گیلان گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی برای بارش باران، آبگذاری کانال‌های آبیاری سفیدرود از ۲۴ اردیبهشت مطابق نیاز آبی شالیزار‌های هر منطقه تنظیم می‌شود.

یک عضو از طراحان لایحه حجاب:

براساس لایحه حجاب، اتباع خارجی فاقد حجاب از کشور اخراج می‌شوند | جریمه بی حجابی حداکثر تا سه هفته باید پرداخت شود

  امیرحسین بانکی‌پور، نماینده مجلس و از طراحان لایحه حجاب گفت: بر اساس قانون جدید عفاف و حجاب در پنج مورد، پلیس می‌تواند اشخاص را بازداشت کند؛ نیمه برهنه‌ها، افراد سازمان‌یافته یا متصل به جریان‌های معاند و خارجی، اشخاصی که در مقابل تذکر مقاومت کرده و برخورد کنند.

تلویــزيـون