مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛

اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

زاهدی گفت: اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاه‌های ذیربط شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در راستای اجرای دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و اجرایی نمودن پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها، جلسه کنترل پروژه و پیگیری موضوع با حضور محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود، سعید زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و شهرداران تابعه شهرستان در محل آن فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه سعید زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، ضمن اشاره به اهمیت این پروژه در ارتقای کیفیت و سرعت ارتباطات در استان گفت: پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها ذیل طرح کلان شبکه ملی اطلاعات اجرا می‌شود و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این پروژه مکلف به ایجاد ۲۰ میلیون پوشش فیبر نوری در سراسر کشور است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین تاکید کرد اجرای این پروژه می‌تواند زیرساخت ارتباطات کشور را تا دهه‌های آینده تامین کند و به دلیل اهمیت بالای آن در قانون بودجه و برنامه هفتم توسعه قید شده است بنابراین اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاه‌های ذیربط شده است.

در ادامه جلسه محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود بر همکاری در اجرای پروژه تاکید و دستورات لازم را در این خصوص صادر کردند.

در پایان جلسه از شهردار کومله به دلیل همکاری و همراهی در پیشبرد پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها با اهداء لوحی تقدیر به عمل آمد.

Share