بنابر بر اظهارات فرماندار تالش

تدبیر استاندار و باز شدن قفل پروژه مسکن مهر تالش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بنابر بر اظهارات فرماندار تالش،پروژه مسکن مهر تالش که به دلیل عدم تأمین اعتبار سیستم سپتیک تانک ، نزدیک به دو سال به صورت نیمه تمام رها شده بود با دستور ویژه استاندار دولت تدبیر و امید, اعتبار مورد نیاز به آن اختصاص داده شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بنابر بر اظهارات فرماندار تالش،پروژه مسکن مهر تالش که به دلیل عدم تأمین اعتبار سیستم سپتیک تانک ، نزدیک به دو سال به صورت نیمه تمام رها شده بود و امکان بهره‌برداری از آن وجود نداشت، با دستور ویژه استاندار دولت تدبیر و امید, اعتبار مورد نیاز به آن اختصاص داده شد و امید، مهمان خانه‌های دل بیشfatolahi (2) از ۳۹۰ خانواده در انتظار پایان پروژه مسکن مهر تالش شد.

مالکان این خانه ها بی‌صبرانه در انتظار حل مشکل از کانال‌‌های مختلف بودند که با دستور ویژه دکتر نجفی، استاندار محترم گیلان، قفل این پروژه گشوده شد و کلید مورد اشاره رئیس دولت به کار مالکان خانه‌های این پروژه آمد.

در مصاحبه‌ای که خبرنگار دیار میرزا با مهندس علی فتح اللهی فرماندار تالش داشت، ایشان از توجه ویژه استاندار گیلان تشکر کردند و همچنین از طرف مالکان واحدهای این پروژه، از هدیه بهاری آقای استاندار کمال قدردانی را داشتند.

 

 

 

Share