غوغای مشکی پوشان با عطر چای و کلوچه

رضا صادقی خواننده معروف پاپ ایران به لاهیجان می آید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،شهر زیبای لاهیجان در روزهای ۵ و ۶ اسفند میزبان یکی از بزرگترین و محبوب ترین خوانندگان موسیقی پاپ کشور است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کنسرت رضا صادقی و گروه مشکی پوشان برای نخستین بار درsadeghi لاهیجان درتاریخ های ۵و ۶ اسفند  اجرا می شود .

شهر زیبای لاهیجان در روزهای ۵ و ۶ اسفند میزبان یکی از بزرگترین و محبوب ترین خوانندگان موسیقی پاپ کشور است .

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا رضا صادقی و گروه بزرگ مشکی پوشان که جمعی از نامی ترین نوازندگان کشور هستند  در این دو روز در ۴ اجرا برای هوادارن خود برنامه اجرا می کنند .

این کنسرت که در تالار چند منظوره البرز(کیلومتر ۲ جاده لاهیجان به لنگرود ) اجرا می شود به جرات نخستین کنسرت بزرگ شرق گیلان در سالهای اخیر است . شهرستان لاهیجان پس از سال ۸۴ که میزبان شهرام ناظری بود سالها از اجرای کنسرتهای بزرگ محروم بوده است .

نهادهای متولی مجوزهای لازم برای اجرای این کنسرت را صادر کرده اند و بلیط فروشی این کنسرت از روز ۵شنبه آغاز می گردد .

روابط عمومی ستاد برگزاری کنسرت رضا صادقی در اطلاعیه ی خود از همه مسوولین محترم لاهیجان و استان گیلان که صمیمانه در اجرای این برنامه یاریشان کرده اند ، سپاسگزاری کرده است .

به گزارش دیارمیرزا  ظرفیت هر اجرای این کنسرت ۱۰۰۰ نفر می باشد و مخاطبین محترم می توانند در هنگام خرید بلیط شماره ردیف و صندلی خود را انتخاب نمایند . همچنین پارکینگ و امکانات رفاهی مناسب برای هنردوستان پیش بینی شده است.

مردم هنر دوست گیلان می توانند از طریق شماره های روابط عمومی این کنسرت ۱۰۰ ۴۴ ۵۵ ۰۹۱۱ و ۲۰۰ ۴۴ ۵۵ ۰۹۱۱

و کسب اطلاع از مراکز فروش بلیط ، از این برنامه با شکوه فرهنگی هنری دیدن کنند .

Share