پرویز پرستویی:هنرمندان گیلانی همواره جزو نام‌آورترین هنرمندان کشور هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پرویز پرستویی با اشاره به سابقه درخشان گیلان در عرصه‌های هنری گفت: گیلان هنرمندان برجسته‌ای را به یادگار گذاشته است.   این بازیگر شامگاه ۲۷ بهمن در مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر که در سینما میرزا کوچک رشت برگزار شد، با ابراز خرسندی از حضور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پرویز پرستویی با اشاره به سابقه درخشان گیلان در عرصه‌های هنری گفت: گیلان هنرمندان برجسته‌ای را به یادگار گذاشته است.

parastooei  این بازیگر شامگاه ۲۷ بهمن در مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر که در سینما میرزا کوچک رشت برگزار شد، با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم رشت اظهار کرد: گروه تئاتر رشت در گذشته یکی از پرافتخارترین گروههای تئاتر کشور بود.

وی افزود: هنرمندان گیلانی همواره جزو نام‌آورترین هنرمندان کشور هستند.

پرستویی با اشاره به اینکه گیلانی‌ها مردمی روشنفکر هستند گفت: بزرگان زیادی از این دیار به تاریخ پیوستند.

بازیگر فیلم «امروز» با بیان اینکه گیلان انسان‌های برجسته‌ای را در تاریخ هنر ایران به یادگار گذاشته است، اضافه کرد: خوشحالم که برای اولین‌بار فیلم «امروز» را در کنار مردم بافرهنگ گیلان تماشا می‌کنم.

همزمانی سی‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سینما میرزا کوچک رشت، از ۱۷ بهمن ماه آغاز و تا ۲۶ بهمن ادامه داشت.

همچنین در این مراسم برای نخستین‌بار فیلم سینمایی «امروز» با کارگردانی رضا میرکریمی با حضور پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی از بازیگران این فیلم در سینما میرزا کوچک رشت اکران شد.

در پایان مراسم ۱۰ نفر از سینماداران گیلان، ۵ نفر از روسای دفاتر انجمن سینما جوان گیلان و ۴ تماشاگر برتر فیلم فجر و عوامل سینما میرزا کوچک رشت تجلیل شدند./ایسنا

Share