رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

حاشیه‌پردازی به نفع شورای شهر رشت نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،دکتر رضا جمشیدی هدف اصلی اعضای این نهاد را خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: برای پرداختن به حاشیه فرصت نیست و به اصل هدف متمرکز می‌شویم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،رضا جمشیدی‌چناری امشب در جلسه شورای اسلامی این شهر با اشاره به ساماندهی دستفروشان این شهر، اظهار داشت: جلسه کارگروه دستفروشان در شورا تشکیل شد و همزمان تجمع این افراد در مقابل استانداری صورت گرفت که مسئولان را گرد هم آورد.jamshidi

وی درباره برخی اظهار نظرهای اعضای شورا و انعکاس آن ازطریق رسانه‌ها گفت: شوراها منتخب مردم هستند و از مشروعیت حداکثری برخوردارند.

رئیس شورای شهر رشت هدف اصلی اعضای این نهاد را خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: برای پرداختن به حاشیه فرصت نیست و به اصل هدف متمرکز می‌شویم.

وی با بیان اینکه به‌زودی شرایط مطلوب‌تری برای خدمات پایه‌ریزی می‌شود، خاطرنشان کرد: ضرورتی برای دامن زدن به حاشیه‌ها نمی‌بینیم.

جمشیدی‌چناری با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر رشت موظف است برنامه‌های این نهاد را تعریف کند، یادآور شد: پروژه روان آب‌های سطحی و نهضت آسفالت حرکت بزرگی است که تلاش می‌کنیم با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

وی اجرای طرح نهضت آسفالت را نیازمند حدود ۸۰ میلیارد تومان اعتبار دانست و تصریح کرد: ۳۰ میلیارد تومان برای اجرای روکش و لکه‌گیری آسفالت است.

رئیس شورای شهر رشت خاطرنشان کرد: امیدواریم این پروژه در سال ۹۳ اجرایی شود.

عضو دیگر شورای شهر رشت نیز ابتدا سخنان خود را با چند بیت شعر آغاز کرد و سپس از انعکاس خبر خود در برخی رسانه‌ها ابراز گله کرد و گفت: در تیتر برخی خبرها از قول بنده نوشته بود که شورای شهر از عوام‌فریبی پرهیز کند.

سیدرضا موسوی‌روزان اضافه کرد: بنده سخنان خود را با احترام آغاز کرده و با احترام نیز پایان بردم و قصد تخریب کسی را نداشتم.

این عضو شورای شهر رشت با تصریح بر اینکه اعضای شورای شهر رشت همکاران بنده هستند، متذکر شد: دردهای مشترک داریم و وظیفه ماست که یکدیگر را تسکین دهیم.

وی انتقاد خود از شورا را ناصح‌گرایانه خواند و تصریح کرد: قصد تخریب کسی را نداشته‌ام.

به گزارش فارس، در جلسه مذکور اصلاح ساماندهی تبلیغات شهری در سطح شهر رشت تصویب شد.

لایحه تفویض اختیار به شهردار رشت برای کمک مالی تا سقف ۵۰ میلیون ریال مصوب نشد.

لایحه اصلاح تشویق عوارض نیز در جلسه مذکور رأی نیاورد.

Share