نخستین جلسه ستاد سفرهای نوروزی منطقه آزاد انزلی

ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات قابل ارائه به مسافران نوروزی منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نخستین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این منطقه با حضور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان تشکیل شد.

Setadesafar2به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، نخستین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این منطقه با حضور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان تشکیل شد.

مجتبی مهری نژاد سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان خبر فوق اظهار داشت: بررسی برنامه های پیشنهادی جهت ارائه امکانات و خدمات جدید با کیفیت متفاوت از سالهای گذشته به گردشگران،ایجاد آرامش، امنیت و سهولت تردد بیشتر، اجرای برنامه های فرهنگی-هنری مبتنی بر توانمندیهای گیلان وبه منظور معرفی و اشاعه فرهنگ غنی استان، معرفی صنایع دستی منطقه و استان از جمله اهداف و برنامه های ستاد تسهیلات سفرهای منطقه در نوروز ۹۳ می باشد.

رئیس ستادتسهیلات سفرمنطقه آزاد انزلی رویکرد این سازمان را ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات قابل ارائه به گردشگران و مسافران نوروزی اعلام و گفت: در نخستین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروز ۹۳ بیش از۳۰ مصوبه در حوزه های عمرانی،خدمات شهری، تبلیغات و روابط عمومی،گردشگری و سرمایه گذاری تصویب و مقرر شد تا پیش از فرارسیدن ایام نوروز آماده ارائه به گردشگران باشد.

وی بااشاره به تأکید مدیرعامل سازمان مبنی بررفع نقاط ضعف سالهای گذشته باتوجه به جایگاه منطقه در صنعت توریسم گیلان، اضافه نمود: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی منطقه آزاد انزلی از یازده عضو و هفت کمیته اجرایی در زمینه های اطلاع رسانی-تبلیغات، ارزیابی عملکرد، فرهنگ و تبلیغات اسلامی، تشریفات و پشتیبانی، اموراجتماعی و سلامت، خدمات عمومی، انتظامی و راهور و نمایندگان پلیس راهور، سازمان هلال احمر و مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان، تشکیل شده است.

Share