بازدید معاون اقتصادی و سرمایه گذاری دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور از منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،محمد معزالدین معاون اقتصادی و سرمایه گذاری دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از این منطقه بازدید کرد.  در جلسه تخصصی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری مناطق آزاد کشور با رضا مسرور مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان، تشکیل شرکت های جذب سرمایه گذار از سوی بخش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،محمد معزالدین معاون اقتصادی و سرمایه گذاری دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از این منطقه بازدید کرد.

Bazdide-mr-moezodin-az-mantaghe-1393.03.12 در جلسه تخصصی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری مناطق آزاد کشور با رضا مسرور مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان، تشکیل شرکت های جذب سرمایه گذار از سوی بخش خصوصی، فعال سازی بازار سرمایه و بورس، طرح های معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری و راهکارهای گسترش همکاری میان منطقه آزاد انزلی با فعالان بخش خصوصی حوزه اقتصاد، بهمراه فرصتها و مزایای جدید ایجاد شده بعد از الحاق فرودگاه بین المللی سردار جنگل و توسعه محدوده منطقه از ۳۲۰۰ هکتار به بالغ بر ۹۶۰۰ هکتار، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برگزاری همایش سرمایه گذاری مناطق آزاد کشور با حضور فعالان بخش خصوصی، تشکیل شورای فناوری ارتباطات و اطلاعات در مناطق آزاد، طرح های الویت دار و برنامه های مصوب در حوزه سرمایه گذاری و ایجاد تسهیلات ویژه در زمینه صادرات،ترانزیت و واردات کالا و فرآهم نمودن زیرساختهای جدید برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی از دیگر مباحث مطروحه در این جلسه بود.

بنابراین گزارش در جریان این بازدید محمد معزالدین و مدیران معاونت متبوع وی با معاون و مدیران اقتصادی وسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی نشست تخصصی برگزار کردند.

بازدید از فاز تجارت و گردشگری، پروژه های عمرانی و طرحهای توسعه منطقه آزاد انزلی، مجتمع بندری درحال ایجاد کاسپین به عنوان بزرگترین بندر ایران در دریای خزر، کارخانه نورد فولاد از صادرکنندگان صنایع فولادی، شرکت تولیدی خارجی فعال در صنعت چاپ کشور و گروه کارخانجات سرزمین شاد از تولید و صادرکنندگان برتر پوشاک کشور که زمینه اشتغالزایی حدود ۶۰۰ نفر را نیز فرآهم نموده از دیگر برنامه های معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و هیأت همراه از منطقه آزاد انزلی را شامل می شد.

Share