در راستاي بالابردن سطح امكانات و تسهيلات گردشگري

احداث آلاچیق باسیستم روشنایی خورشیدی درنوار ساحلی منطقه آزاد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به منظور ارائه خدمات بهتر و تأمین آسایش بیشتر برای گردشگران ورودی به منطقه تعداد ۲۶ عدد آلاچیق چوبی مجهز به سیستم روشنایی خورشیدی سولار از سوی این سازمان در محدوده طرح ساحلی منطقه آزاد انزلی ایجاد می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با احداث آلاچیق های جدید در نوارساحلی، منطقه آزاد انزلی این سازمان به استقبال مسافرین نوروزی می رود.

alachigh2 به منظور ارائه خدمات بهتر و تأمین آسایش بیشتر برای گردشگران ورودی به منطقه تعداد ۲۶ عدد آلاچیق چوبی مجهز به سیستم روشنایی خورشیدی سولار از سوی این سازمان در محدوده طرح ساحلی منطقه آزاد انزلی ایجاد می شود.

این طرح در راستای اجرای برنامه های جدید سازمان منطقه آزاد انزلی برای بالابردن سطح امکانات و تسهیلات گردشگری قابل ارائه به مسافرین داخلی و خارجی است که از سوی این سازمان انجام می شود.

نوسازی طرح ساحلی منطقه آزاد انزلی همزمان با اجرای مصوبه کالای همراه مسافر، زمینه ساز افزایش حضور گردشگران موجبات رونق مجتمع های تجاری و جذب سرمایه گذاران در صنعت گردشگری را بهمراه خواهد داشت، که باعث تقویت جایگاه حمایتی منطقه از گردشگری استان می شود.

مجموعه طرح ساحلی منطقه آزاد انزلی به عنوان یکی از بزرگترین طرح های ساحلی شمال کشور با مساحتی بالغ بر ۱۹ هکتار، با حدود ۷ هکتار فضای مناسب پارکینگ، ۹۰ آلاچیق، سرویس های بهداشتی، امکانات ورزشهای آبی(قایق موتوری، قایق پدالو، پاراسل، غواصی،جت اسکی) ورزشهای ساحلی(فوتبال و والیبال ساحلی)، سینمای پنج بعدی، پارک بازی کودک، ۳ بانک و شرکتهای خدمات بیمه ای، در مجاورت سه مجتمع تجاری با بیش از۲۰۰۰ غرفه قرار دارد.

Share