افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش با حضور استاندار گیلان + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری با حضور استاندار گیلان گشایش یافت. استاندار گیلان در مراسم گرامیداشت هفته پ‍ژوهش و گشایش این نمایشگاه گفت : ارتباط بین دانشگاه ، صنعت، کشاورزی و دولت در گیلان بیشتر شود. دکتر محمد علی نجفی با بیان اینکه ایران ۱۴۰۴ بدون کارهای دانش بنیان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا najafi-pazohesh نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری با حضور استاندار گیلان گشایش یافت.

استاندار گیلان در مراسم گرامیداشت هفته پ‍ژوهش و گشایش این نمایشگاه گفت : ارتباط بین دانشگاه ، صنعت، کشاورزی و دولت در گیلان بیشتر شود.

دکتر محمد علی نجفی با بیان اینکه ایران ۱۴۰۴ بدون کارهای دانش بنیان تحقق نمی یابد، افزود : زمانی می توانیم در منطقه حرف اول را بزنیم که در کنار اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت تدبیر و امید، از فرصتهای مناسب، بهره خوب بگیریم و به پژوهش اهمیت بیشتری دهیم.

وی اظهار داشت: مدیران باید ساعتی را در کنار کارهای خود، به مطالعه طرح های پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه ماموریتی خود بپردازند.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید براینکه مقوله مهم پژوهش فقط منحصر به یک هفته و روز خاص نیست، گفت : باید پرداختن به طرح های پژوهشی و تحقیقاتی در تمام طول سال اهمیت داده شده و عملیاتی شوند.

دکتر نجفی خواستار ایجاد منطقه آزاد دانش بنیان در استان شد و تصریح کرد: به شرکت ها دانش بنیان باید اهمیت بیشتری داده شود و از طرح های خوب آنها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مدیران در بخش های مختلف مدیریتی و توسعه ای، پژوهش را ببینند، افزود :زیبنده نیست که امروز اندیشه های روزمره داشته و بدون تحقیق و پژوهش کارهایمان را انجام دهیم.
najafi-pazo9

استاندار گیلان با تاکید بر تقویت شدن کمیته های پژوهشی استان اظهار داشت: امروز باید به حلقه صنعت، دانشگاه و صنعت به عنوان یک اصل ترقی و توسعه توجه جدی شود.

چهاردهمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری گیلان از ۲۶ تا ۲۸ آذر ماه به مدت سه روزدر مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت دایر است

 

Share