با برنامه دار ترین کاندیدای ریاست جمهوری کیست؟ + عکس

به گزارش دیارمیرزا : سایت عصر ایران که از جمله سایت های خبری پربیننده است، دست به اقدام جالبی زده است و نطر سنجی با عنوان ،فارغ از اینکه به چه کسی رای می دهید با برنامه ترین کاندیدا را کدام یک می دانید بر روی سایت قرار داده است که تاکنون نزدیک ۲۷ هزار نفر […]

به گزارش دیارمیرزا : سایت عصر ایران که از جمله سایت های خبری پربیننده است، دست به اقدام جالبی زده است و نطر سنجی با عنوان ،فارغ از اینکه به چه کسی رای می دهید با برنامه ترین کاندیدا را کدام یک می دانید بر روی سایت قرار داده است که تاکنون نزدیک ۲۷ هزار نفر در این نظر سنجی شرکت داشته اند که نتایج معنی داری را به همراه داشته است : محسن رضایی با کسب ۳۱% آرا در رده اول قرار دارد و بعد از وی محمد رضا عارف و حسن روحانی با ۲۵ و ۲۲ درصد قرار دارند.

به گزارش «تابناک»، در همین رابطه، بسیاری از فعالان سیاسی گرایش جمعی در استان‌هایی چون خوزستان، لرستان، چهارمحال، بوشهر، فارس و کهگیلویه، مرکزی، کرمانشاه، ایلام، همدان و حتی اصفهان به گونه‌ای است که در بیشتر نظرسنجی‌ها در این استان‌ها در رده اول قرار گرفته است. همچنین در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، محسن رضایی در صدر قرار دارد؛ افزون بر این، پایگاه قدرتمند محسن رضایی در شهرهای آذری زبان و سه استان شمالی کشور هم روز به روز تقویت می‌شود و از رقبا پیشی می‌گیرد.

‌با توجه به جمعیت بالای برخی از این استان‌ها همچون خوزستان، لرستان، فارس و اصفهان رضایی یکی از شانس‌های جدی انتخابات است.

محسن رضایی در فیلم مستند خود نشان داده، ‌در سفرهای متعددی که به محروم‌ترین شهرهای کشور داشته، درد‌ و رنج‌های مردم را شناخته ‌و به خوبی خود را آماده مدیریت و حل این مشکلات کرده است.

سایت عصر ایران هم که از سایت‌های پربازدید کشور است، در نظر‌سنجی که در مورد بابرنامه‌ترین و شایسته‌ترین کاندیدا انجام داده ‌تا کنون مخاطبانش، محسن رضایی را ‌‌با برنامه‌ترین کاندیدا دانسته‌‌اند.

گویا، هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم و لحظه انتخاب فرا می‌رسد، مردم برای اینکه محسن رضایی را ‌برگزینند، بیش از پیش مصمم می‌شوند.

عکس زیر مربوط به نظر‌سنجی سایت عصر ایران است که در ساعت ۹:۳۰ روز پانزدهم خرداد گرفته شده؛ این نظر‌سنجی هنوز هم ‌روی این سایت قابل دسترسی است.

کدام کاندیدا شهرستانها رای بیشتری دارند؟
Share